Facebook-grupp?
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Facebook-grupp?

    Är vi många här som är med på Facebook?
    Jag skriver ju lite både här och i decembergruppen (Leopold föddes 21/11 men var beräknad till 17/12 så jag skrev i decembergruppen under graviditeten men hamnade här efter förlossningen), och där har någon startat en egen, sluten grupp (heter AFF December -08). Det är riktigt kul Många är ju lite anonyma (mer eller mindre) här på AFF, men eftersom Facebook-gruppen är sluten (bara de som godkänns släpps in) kan man ju om man vill vara lite mindre anonym
    Är det någon här som är intresserad? Ska vi starta en "AFF november -08"-grupp på Facebook?
  2. 1
    Facebook-grupp? Är vi många här som är med på Facebook?
    Jag skriver ju lite både här och i decembergruppen (Leopold föddes 21/11 men var beräknad till 17/12 så jag skrev i decembergruppen under graviditeten men hamnade här efter förlossningen), och där har någon startat en egen, sluten grupp (heter AFF December -08). Det är riktigt kul Många är ju lite anonyma (mer eller mindre) här på AFF, men eftersom Facebook-gruppen är sluten (bara de som godkänns släpps in) kan man ju om man vill vara lite mindre anonym
    Är det någon här som är intresserad? Ska vi starta en "AFF november -08"-grupp på Facebook?
  3. Bebis i nov..
    #2
    Ja gärna =)
  4. 2
    Ja gärna =)
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Jag hakar på
  6. 3
    Jag hakar på
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Jag har facebook...

    och skulle gärna gå med i en sån grupp
  8. 4
    Jag har facebook... och skulle gärna gå med i en sån grupp
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Fixat! Jag tog mig friheten att skapa en grupp AFF novemberbarn. Om ni inte hittar den så kan ni söka på Erica Lirsjö och gå via min profilsida, jag är den enda i världen med det namnet
  10. 5
    Fixat! Jag tog mig friheten att skapa en grupp AFF novemberbarn. Om ni inte hittar den så kan ni söka på Erica Lirsjö och gå via min profilsida, jag är den enda i världen med det namnet
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Om ni vill kan i lägga till fler moderatorer sen så alla kan bestämma gruppen är ändå sluten så det blir ju bara vi här inne
  12. 6
    Om ni vill kan i lägga till fler moderatorer sen så alla kan bestämma gruppen är ändå sluten så det blir ju bara vi här inne
  13. Medlem sedan
    Dec 1999
    #7
    Okej, då gör inte jag det också då
  14. 7
    Okej, då gör inte jag det också då
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Kul! Nu har jag skickat en request
  16. 8
    Kul! Nu har jag skickat en request
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #9
    Redan besvarat Jag är databeroende så jag hoppas jag ska hinna godkänna alla era förfrågningar ganska omgående
  18. 9
    Redan besvarat Jag är databeroende så jag hoppas jag ska hinna godkänna alla era förfrågningar ganska omgående
  19. Medlem sedan
    Apr 2008
    #10
    Såg att man kunde göra alla till administratörer, så det gör vi tycker jag. Ni fem som redan skickat förfrågningar har blivit godkända och blivit administratörer så ni kan godkänna nya medlemmar osv
  20. 10
    Såg att man kunde göra alla till administratörer, så det gör vi tycker jag. Ni fem som redan skickat förfrågningar har blivit godkända och blivit administratörer så ni kan godkänna nya medlemmar osv
  21. Medlem sedan
    Apr 2003
    #11
    Vad kul. Jag satt faktiskt senast i förmiddags och var avundsjuk på alla bloggare, jag tänkte, -facebook, det är lagom komplicerat med statusuppdateringen där.
    Nu har jag också skickat request.
  22. 11
    Vad kul. Jag satt faktiskt senast i förmiddags och var avundsjuk på alla bloggare, jag tänkte, -facebook, det är lagom komplicerat med statusuppdateringen där.
    Nu har jag också skickat request.
  23. Medlem sedan
    Oct 2000
    #12
    Ja det tycker jag absolut! Jätteskoj!
  24. 12
    Ja det tycker jag absolut! Jätteskoj!
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13

    äh, jag fattar inte..

    har skickat en förfrågan, men skulle jag skriva mitt aff-namn och bostadsort? Vart då??
  26. 13
    äh, jag fattar inte.. har skickat en förfrågan, men skulle jag skriva mitt aff-namn och bostadsort? Vart då??
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14

    ok, nu fattar jag :-)

    ..
  28. 14
    ok, nu fattar jag :-) ..
  29. Medlem sedan
    Apr 2008
    #15
    Nu är du också admin så du kan fylla i
  30. 15
    Nu är du också admin så du kan fylla i
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Sådär nu har jag gått med, men jag brukar inte använda facebook så mycket, vad gör man i en sådan grupp egentligen?
  32. 16
    Sådär nu har jag gått med, men jag brukar inte använda facebook så mycket, vad gör man i en sådan grupp egentligen?
  33. Medlem sedan
    Apr 2008
    #17
    Pratar och ser vilka alla är vi får väl bli facebook-vänner hela bunten med så vi kan se hela varandras profiler :P
  34. 17
    Pratar och ser vilka alla är vi får väl bli facebook-vänner hela bunten med så vi kan se hela varandras profiler :P
  35. Medlem sedan
    Nov 2005
    #18
    Jag har skickat en förfrågan! Heter Kristina M A
  36. 18
    Jag har skickat en förfrågan! Heter Kristina M A
  37. Medlem sedan
    Apr 2008
    #19
    Godkänd och admin fixat
  38. 19
    Godkänd och admin fixat
  39. Medlem sedan
    Feb 2005
    #20
    Neeej!! Jag gick ur Facebook i oktober efter att ha varit aktiv där i över ett år. Jag bara ledsnade på hela grejen och lämnade mina 200 "vänner"
    Så mig får ni inte se där.
  40. 20
    Neeej!! Jag gick ur Facebook i oktober efter att ha varit aktiv där i över ett år. Jag bara ledsnade på hela grejen och lämnade mina 200 "vänner"
    Så mig får ni inte se där.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Facebook grupp!!!
    By kicki_ek in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-14, 11:04
  2. Facebook-grupp
    By andragångsmor in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 17:34
  3. facebook grupp
    By godisstumpan in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-27, 14:25
  4. Facebook grupp?
    By Pauline_80 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 11:13
  5. Grupp på facebook??
    By karolin73 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 11:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar