Nostalgi
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Nostalgi

    Sitter och tittar på gamla filmer och nu har jag kommit fram till nära Sara föddes. SÅÅÅÅ mysigt! Fast det blir INGA fler nu! Vi har blivit så dåliga på att filam nuförtiden. Gör ni det?

    Sara tycker att det är helt ointressant med sig själv som bebis. Däremot blir hon mycket upprörd över att alla får paket, eftersom vi filmat allas födelsesdagar

    Vi är hemma på karens efter magsjuka idag och jag är uttråkad
  2. 1
    Nostalgi Sitter och tittar på gamla filmer och nu har jag kommit fram till nära Sara föddes. SÅÅÅÅ mysigt! Fast det blir INGA fler nu! Vi har blivit så dåliga på att filam nuförtiden. Gör ni det?

    Sara tycker att det är helt ointressant med sig själv som bebis. Däremot blir hon mycket upprörd över att alla får paket, eftersom vi filmat allas födelsesdagar

    Vi är hemma på karens efter magsjuka idag och jag är uttråkad
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Filmer väldigt sällan...

    ..... vi har ingen riktigt filmkamera, bara digitalkameran, och den har tappat ljudet. Blir så arg på detta varje gång tjejerna håller varann i handen och sjunger "det är så bra att jag har dig..." och ler mot varandra....

    Karens efter magsjuka, urg. Vem/vilka har varit sjuka?
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  4. 2
    Filmer väldigt sällan... ..... vi har ingen riktigt filmkamera, bara digitalkameran, och den har tappat ljudet. Blir så arg på detta varje gång tjejerna håller varann i handen och sjunger "det är så bra att jag har dig..." och ler mot varandra....

    Karens efter magsjuka, urg. Vem/vilka har varit sjuka?
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Det var inte över

    Sara började i måndags kväll. Trodde hon var frisk nu, för hon hade ätit i två dagar. Återkom i natt + Pontus och idag kom Tobias hem från skolan...
  6. 3
    Det var inte över Sara började i måndags kväll. Trodde hon var frisk nu, för hon hade ätit i två dagar. Återkom i natt + Pontus och idag kom Tobias hem från skolan...
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    Vilken pest!

    Fy farao vad jag har medlidande för er! och ni är ju 6 pers som det kan gå runt mellan. Stakars er! Hur mår ni nu? Mår DU bra?
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  8. 4
    Vilken pest! Fy farao vad jag har medlidande för er! och ni är ju 6 pers som det kan gå runt mellan. Stakars er! Hur mår ni nu? Mår DU bra?
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Stackars er!!! En sån där lömsk magsjuka hade vi strax innan Ture började dagis. Barnen hann vara friska i två dagar innan de fick en "avslutande" kräkomgång. Precis när man trodde att de var friska. Grymt!
  10. 5
    Stackars er!!! En sån där lömsk magsjuka hade vi strax innan Ture började dagis. Barnen hann vara friska i två dagar innan de fick en "avslutande" kräkomgång. Precis när man trodde att de var friska. Grymt!
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Åh, trist med ny magsjuka!
    Men det är kul att titta på filmer. Vi hade ingen egen kamera när Storebror var liten, men morfar hade filmat hans 1årsdag, så den tittade vi på när han fyllde 6 år före jul. Jätteroligt, tänk vad dom förändras!!! Och han var inget lik Plutten heller, som ju är i den åldern nu. Det är ju lättare att jämföra barnens utseende när man ser dem röra sig o i samma åldrar.

    Hoppas ni snart är friska igen!
  12. 6
    Åh, trist med ny magsjuka!
    Men det är kul att titta på filmer. Vi hade ingen egen kamera när Storebror var liten, men morfar hade filmat hans 1årsdag, så den tittade vi på när han fyllde 6 år före jul. Jätteroligt, tänk vad dom förändras!!! Och han var inget lik Plutten heller, som ju är i den åldern nu. Det är ju lättare att jämföra barnens utseende när man ser dem röra sig o i samma åldrar.

    Hoppas ni snart är friska igen!

Liknande trådar

  1. Nostalgi
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 15:20
  2. Nostalgi
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 15:17
  3. Nostalgi
    By Satyra in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 13:00
  4. Nostalgi
    By ~holy~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 22:38
  5. Nostalgi
    By Lima in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 09:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar