Lekar till barnkalas
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Lekar till barnkalas

    Har ni några bra tips på lekar som kan passa på ett 4 års kalas? Jag har surfat runt och letat, men det är svårt. Björnen sover är ju bra, men sen kommer jag inte på så mycket mer...
    Tar tacksamt emot hjälp. Kalaset är på lördag.
  2. 1
    Lekar till barnkalas Har ni några bra tips på lekar som kan passa på ett 4 års kalas? Jag har surfat runt och letat, men det är svårt. Björnen sover är ju bra, men sen kommer jag inte på så mycket mer...
    Tar tacksamt emot hjälp. Kalaset är på lördag.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Hej hej.
    Knorren på grisen är en favvis här. Loppan har kört den på dagis ett antal ggr, vilket var en bonus för att nästan alla barnen kände till den. Den här länken gav mig lite andra tips:
    http://www.kalasguiden.se/lekar/lekar-for-sma-barn-1/
    Lycka till!
  4. 2
    Hej hej.
    Knorren på grisen är en favvis här. Loppan har kört den på dagis ett antal ggr, vilket var en bonus för att nästan alla barnen kände till den. Den här länken gav mig lite andra tips:
    http://www.kalasguiden.se/lekar/lekar-for-sma-barn-1/
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Hej

    Här har Axel fått bestämma lekar till kalaset på söndag. (Alla är alltså sånt de har lekt på dagis vilket underlättar

    *Hunden och benet
    *Följa John
    *"Vilken sak saknas" (när man har ett antal saker på bricka och tar bort en)

    Sen tänkte jag testa
    *russinleken (lägger fram massa russin, en får gå ut ur rummet, vi andra bestämmer ett russin och så får barnet som varit ute äta tills han kommer till det russin vi t'änker på..)

    *Sätta elden på draken (ist för knorren på grisen)
  6. 3
    Hej Här har Axel fått bestämma lekar till kalaset på söndag. (Alla är alltså sånt de har lekt på dagis vilket underlättar

    *Hunden och benet
    *Följa John
    *"Vilken sak saknas" (när man har ett antal saker på bricka och tar bort en)

    Sen tänkte jag testa
    *russinleken (lägger fram massa russin, en får gå ut ur rummet, vi andra bestämmer ett russin och så får barnet som varit ute äta tills han kommer till det russin vi t'änker på..)

    *Sätta elden på draken (ist för knorren på grisen)
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Tack. Bra tips!
  8. 4
    Tack. Bra tips!
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Tack! Hur funkar Hunden & benet?
  10. 5
    Tack! Hur funkar Hunden & benet?
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Finns beskrivet i länken som Sicily skrev om. Annars är det i stort att en är hund och ska voffa på den som den tror har benet i sina händer (alla sitter md händerna bakom ryggen).
  12. 6
    Finns beskrivet i länken som Sicily skrev om. Annars är det i stort att en är hund och ska voffa på den som den tror har benet i sina händer (alla sitter md händerna bakom ryggen).

Liknande trådar

  1. Inomhus-lekar till barnkalas?
    By pudding* in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-21, 12:37
  2. Tips på 13 lekar till barnkalas
    By Hanna m H o M in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 18:58
  3. Tips på barnkalas lekar till 8
    By Anina & Steffen in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 15:46
  4. Lekar på barnkalas
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 17:27
  5. Lekar på barnkalas??
    By wina in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar