Längtar så!
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Längtar så!

    Vill verkligen ha barn
    Hej jag och min sambo har äntligen bestämt oss för att skaffa barn och vi båda längtar och vill bara vakna en morgon och att jag är gravid. Har ni några tips om hur man kan på skynda processen öka chansen att bli gravid så kom gäna med era tips.

    Kramis kramis
  2. 1
    Längtar så! Vill verkligen ha barn
    Hej jag och min sambo har äntligen bestämt oss för att skaffa barn och vi båda längtar och vill bara vakna en morgon och att jag är gravid. Har ni några tips om hur man kan på skynda processen öka chansen att bli gravid så kom gäna med era tips.

    Kramis kramis
  3. Anonym
    #2
    vad kul!
    Tja, e väl inte så mkt egentligen förutom att ha sex regelbundet vid ÄL, ha koll på kroppen o din cykel. Rök inte, ät folsyra ,gå in och läs på niomanader.se för fler tips tycker jag är en toppenbra sida!!
  4. 2
    vad kul!
    Tja, e väl inte så mkt egentligen förutom att ha sex regelbundet vid ÄL, ha koll på kroppen o din cykel. Rök inte, ät folsyra ,gå in och läs på niomanader.se för fler tips tycker jag är en toppenbra sida!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Tack så mycket ska gå in och kolla... Tyvärr är jag rökare men försöker verkligen sluta nu innan jag blir gravid. Men jag kommer sluta samma dag jag ger ett possitivt resultat på grav.test.
  6. 3
    Tack så mycket ska gå in och kolla... Tyvärr är jag rökare men försöker verkligen sluta nu innan jag blir gravid. Men jag kommer sluta samma dag jag ger ett possitivt resultat på grav.test.
  7. Anonyma M
    #4
    Apropå rökning... för mig löste det sig på ett alldeles ypperligt sätt. Rökte tidigare, men när jag blev gravid med mitt äldsta barn, så fick jag direkt sån avsmak för cigaretter (som man kan få för vissa saker när man är gravid) att det inte var några som helst problem att sluta tvärt (och jag har inte börjat igen! Kroppen gjorde jobbet åt mig, helt suveränt hur den funkar...
  8. 4
    Apropå rökning... för mig löste det sig på ett alldeles ypperligt sätt. Rökte tidigare, men när jag blev gravid med mitt äldsta barn, så fick jag direkt sån avsmak för cigaretter (som man kan få för vissa saker när man är gravid) att det inte var några som helst problem att sluta tvärt (och jag har inte börjat igen! Kroppen gjorde jobbet åt mig, helt suveränt hur den funkar...
  9. Anonym
    #5
    ja det är bra!
    Fertiliteten minskar ju med 25% om man röker så det ganska mycket. önskar er lycka till!
  10. 5
    ja det är bra!
    Fertiliteten minskar ju med 25% om man röker så det ganska mycket. önskar er lycka till!
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    det där med att rökning minskar fertiliteten med 25%. det kan väl inte gälla om man bara röker typ en helj i månaden om ens det. jag röker när vi är barnfria och har druckit vin till maten typ. en feströkare mao.
  12. 6
    det där med att rökning minskar fertiliteten med 25%. det kan väl inte gälla om man bara röker typ en helj i månaden om ens det. jag röker när vi är barnfria och har druckit vin till maten typ. en feströkare mao.
  13. Anonym
    #7
    nä, det kan jag inte tänka mig...regelbunden rökning menar jag.
  14. 7
    nä, det kan jag inte tänka mig...regelbunden rökning menar jag.

Liknande trådar

  1. längtar
    By Vanessa77 in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 19:10
  2. Längtar, längtar o längtar mera!!
    By tingla_bu in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 13:24
  3. Ikväll är det Brottet - längtar längtar!
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 18:24
  4. Längtar
    By Tove m. pojkarna in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 08:43
  5. Längtar mest/längtar minst...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 15:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar