Koh Lanta sommatid...??
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Koh Lanta sommatid...??

    Någon som vet hur vädret är på Koh Lanta sommartid? Har hört så mycket olika. Vissa säger att det är storm och regn hela tiden, andra säger att det är helt okej, men att det är bad i poolen som gäller...
    Någon som varit där under sommarmånaderna och som vill dela med sig lite av sina upplevelser?
  2. 1
    Koh Lanta sommatid...?? Någon som vet hur vädret är på Koh Lanta sommartid? Har hört så mycket olika. Vissa säger att det är storm och regn hela tiden, andra säger att det är helt okej, men att det är bad i poolen som gäller...
    Någon som varit där under sommarmånaderna och som vill dela med sig lite av sina upplevelser?
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Jag har inte varit där, men jag skulle heller inte välja att åka dit då. Det driver in väldigt mycket skräp på kusterna och det mesta är ju stängt, det börjar ju klappa igen redan i april. Någon annan kanske har egna erfarenheter, men enligt vad jag känner till är det ytterst få ens av "long-stay"-folket som stannar där över sommaren.
  4. 2
    Jag har inte varit där, men jag skulle heller inte välja att åka dit då. Det driver in väldigt mycket skräp på kusterna och det mesta är ju stängt, det börjar ju klappa igen redan i april. Någon annan kanske har egna erfarenheter, men enligt vad jag känner till är det ytterst få ens av "long-stay"-folket som stannar där över sommaren.
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Vi var där i slutet av sept och det var ingen höjdare.
    Jag gillade i och för sig inte Lanta för att det var så mycket svenskar där men sen var nästan allt stängt, stranden skitig, risk för magneter osv
  6. 3
    Vi var där i slutet av sept och det var ingen höjdare.
    Jag gillade i och för sig inte Lanta för att det var så mycket svenskar där men sen var nästan allt stängt, stranden skitig, risk för magneter osv
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Redan sugen på att..

    .. planera nästa resa?! Härligt! Jag följer resedagboken och är lyrisk varje gång du uppdaterar!
    Hoppas att du får några bra svar på din fråga. Jag kan dessvärre inte, men i Oktober som vi var (i samband med höstlovet) rekomenderar jag varmt att åka. Endel regn och åska iof (men mest nattetid) men härligt varmt, inte så mkt folk!

    Lycka till!
    /Pillan
  8. 4
    Redan sugen på att.. .. planera nästa resa?! Härligt! Jag följer resedagboken och är lyrisk varje gång du uppdaterar!
    Hoppas att du får några bra svar på din fråga. Jag kan dessvärre inte, men i Oktober som vi var (i samband med höstlovet) rekomenderar jag varmt att åka. Endel regn och åska iof (men mest nattetid) men härligt varmt, inte så mkt folk!

    Lycka till!
    /Pillan
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Ja, jag är ju det!! Sitter här och undrar hur jag ska få till det för att komma hit igen.
    Känns som ett bra alternativ att ta biljetter ner eftersom boendet ändå finns här och jag har uppehållstjänst å allt ;-)).
    Men alla säger så olika om sommaren.... Får vi tag på billiga biljetter kanske man kan åka iväg och chansa lite.
    Kram på dig!
  10. 5
    Ja, jag är ju det!! Sitter här och undrar hur jag ska få till det för att komma hit igen.
    Känns som ett bra alternativ att ta biljetter ner eftersom boendet ändå finns här och jag har uppehållstjänst å allt ;-)).
    Men alla säger så olika om sommaren.... Får vi tag på billiga biljetter kanske man kan åka iväg och chansa lite.
    Kram på dig!

Liknande trådar

  1. Anda lanta Resort eller La lanta
    By Nike1234 in forum Resesnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-01-27, 13:09
  2. Sommatid här.
    By evaoregon in forum _0405 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 14:55
  3. Koh Lanta
    By navigo in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 08:07
  4. Lanta Summerhouse på koh Lanta?
    By Thailand lover in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 11:20
  5. Sommatid
    By woody in forum _01 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 23:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar