Sega flytningar!
_0909 Septemberbarn
  1. anonym lite till
    #1

    Sega flytningar!

    Hejsan!

    Har haft lite olika flytningar som har kommit och gått under de 11 veckor som jag nu har varit gravid (10+3). Men nu är de riktig sega och rikliga. Precis som vid ÄL.. Allt som är "konstigt" tolkar jag som tecken på MA eller MF.. (Har haft ett MA i v.12 och är extremt rädd) Hade en blödning i början av grav. men har inte haft några brunaktiga flytningar på 3 veckorna nu. Vilket känns positivt.

    Någon som också upplever liknande med rikliga flytningar?

    Kram!
  2. 1
    Sega flytningar! Hejsan!

    Har haft lite olika flytningar som har kommit och gått under de 11 veckor som jag nu har varit gravid (10+3). Men nu är de riktig sega och rikliga. Precis som vid ÄL.. Allt som är "konstigt" tolkar jag som tecken på MA eller MF.. (Har haft ett MA i v.12 och är extremt rädd) Hade en blödning i början av grav. men har inte haft några brunaktiga flytningar på 3 veckorna nu. Vilket känns positivt.

    Någon som också upplever liknande med rikliga flytningar?

    Kram!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    japp

    men så hade jag det förra gången med så det oroar mig inte. mycket flytningar och riktigt (ursäkta) snoraktiga och sega är de.
  4. 2
    japp men så hade jag det förra gången med så det oroar mig inte. mycket flytningar och riktigt (ursäkta) snoraktiga och sega är de.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Jag måste vara lite "äcklig" och berätta vad jag ringde sjukvårdsupplysningen om i söndags. Rikliga i mängder har flytningarna varit sedan grav startade men i söndags när jag skulle torka mig efter ett "nr2-besök" så fick jag som en stor snorklump i handen. Riktigt äckligt och när jag sa det till maken så han "det är väl inte slemproppen?" så då var jag ju tvungen att ringa någon och höra om det kunde vara det och om det isf gick att göra ngt allt för att rädda barnet. Sjuksköterskan sa dock att om jag inte fick kraftiga smärtor och blödningar behövde jag inte oroa mig. Så allt är lugnt vad jag vet!
    Slemigt va!?!
  6. 3
    Jag måste vara lite "äcklig" och berätta vad jag ringde sjukvårdsupplysningen om i söndags. Rikliga i mängder har flytningarna varit sedan grav startade men i söndags när jag skulle torka mig efter ett "nr2-besök" så fick jag som en stor snorklump i handen. Riktigt äckligt och när jag sa det till maken så han "det är väl inte slemproppen?" så då var jag ju tvungen att ringa någon och höra om det kunde vara det och om det isf gick att göra ngt allt för att rädda barnet. Sjuksköterskan sa dock att om jag inte fick kraftiga smärtor och blödningar behövde jag inte oroa mig. Så allt är lugnt vad jag vet!
    Slemigt va!?!

Liknande trådar

  1. Sega FK
    By annafrida85 in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 17:59
  2. Men så sega vi...
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 10:21
  3. Gud vad sega dom är
    By Tjorven v.27 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 06:57
  4. aff är för sega...
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 18:26
  5. Sega CSN
    By b-boom in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 23:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar