Mensvärk?
_0909 Septemberbarn
  1. Amed2
    #1

    Mensvärk?

    Visst är det väl så att det är normalt att ha lite "mensvärk"? Eller ska man behöva oroa sig? Jag har haft lite" mensvärk" ett par gånger/dag i några dagar nu. Och fast jag bestämt att jag inte ska oroa mig så kan jag inte låta bli att göra det vid minsta lilla grej...
  2. 1
    Mensvärk? Visst är det väl så att det är normalt att ha lite "mensvärk"? Eller ska man behöva oroa sig? Jag har haft lite" mensvärk" ett par gånger/dag i några dagar nu. Och fast jag bestämt att jag inte ska oroa mig så kan jag inte låta bli att göra det vid minsta lilla grej...
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    helt normalt!

    det är växtvärk du känner, livmodern måste ju expandera de där huggen man får ibland är ofta ligamenten som livmodern är upphängd i, de är inte riktigt med på att livmodern blir tyngre. Så visst kan det kännas obehagligt, men är ingen fara. Det är blödningar man ska se upp med. Stor kram!
  4. 2
    helt normalt! det är växtvärk du känner, livmodern måste ju expandera de där huggen man får ibland är ofta ligamenten som livmodern är upphängd i, de är inte riktigt med på att livmodern blir tyngre. Så visst kan det kännas obehagligt, men är ingen fara. Det är blödningar man ska se upp med. Stor kram!
  5. Amed2
    #3
    Tack!
    Ja, jag hade ju för mig att det var så... men jag har ganska lite minnen från mina tidigare graviditeter, då mkt "raderades" i röran som blev när min yngsta föddes. Och när man haft ett ma/mf så blir man ju så nojjig... Skönt att det finns snälla människor på aff att fråga
  6. 3
    Tack!
    Ja, jag hade ju för mig att det var så... men jag har ganska lite minnen från mina tidigare graviditeter, då mkt "raderades" i röran som blev när min yngsta föddes. Och när man haft ett ma/mf så blir man ju så nojjig... Skönt att det finns snälla människor på aff att fråga

Liknande trådar

  1. Min 'mensvärk'
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 16:19
  2. Mensvärk..
    By gabbiz in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 23:41
  3. Mensvärk...
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 15:20
  4. Mensvärk?
    By Maria med 3 kidz in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 23:15
  5. *mensvärk mensvärk hela dan*
    By Hibiskus_m_3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 12:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar