Jag - Den bästa av bästa supermammor!
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Jag - Den bästa av bästa supermammor!

    Jag bakar allt fikabröd själv - så mycket billigare givetvis plus att jag kan vet exakt vad som är. Inga konstigheter där inte. Sen - äter jag också upp det själv - för onyttigheter är ju ändå inte bra för barnen.
  2. 1
    Jag - Den bästa av bästa supermammor! Jag bakar allt fikabröd själv - så mycket billigare givetvis plus att jag kan vet exakt vad som är. Inga konstigheter där inte. Sen - äter jag också upp det själv - för onyttigheter är ju ändå inte bra för barnen.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
  4. 2
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Haha vad snällt att du tänker på att inte barnen får i sig för mycket socker..*S*

    Jag bakar sällan, bara tillsammans med barnen och då blir det typ muffins eller havreflarn.
    Sambon jobbar ju på Delicato..*S*
  6. 3
    Haha vad snällt att du tänker på att inte barnen får i sig för mycket socker..*S*

    Jag bakar sällan, bara tillsammans med barnen och då blir det typ muffins eller havreflarn.
    Sambon jobbar ju på Delicato..*S*
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Det som upphöjer dig till en SUPERDUPERMAMMA är just att du äter upp allt själv och därmed besparar dina barn eländet *skrattar*
  8. 4
    Det som upphöjer dig till en SUPERDUPERMAMMA är just att du äter upp allt själv och därmed besparar dina barn eländet *skrattar*
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Köper du godis o äter upp allt själv oxo ? :-D
  10. 5
    Köper du godis o äter upp allt själv oxo ? :-D
  11. Gretah
    #6
    Det har hänt ja. Och att jag gömmer det så de inte ska hitta det...och sen gömmer skräpet efter mej - noga.
  12. 6
    Det har hänt ja. Och att jag gömmer det så de inte ska hitta det...och sen gömmer skräpet efter mej - noga.
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7
    Det är en riktig mamma det!
    Inte förgifta barnen med sött!
  14. 7
    Det är en riktig mamma det!
    Inte förgifta barnen med sött!
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Då utnämner jag oxo dig till en superdupermamma !
    Kom till Sthlms Stadshus den 10/12 och hämta ditt
    (nobel) pris ur konungens hand
  16. 8
    Då utnämner jag oxo dig till en superdupermamma !
    Kom till Sthlms Stadshus den 10/12 och hämta ditt
    (nobel) pris ur konungens hand
  17. Gretah
    #9
    Tackar tackar. Hoppas priset är gjort av choklad!
  18. 9
    Tackar tackar. Hoppas priset är gjort av choklad!
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Kanske, men käket efter priset (tror det kallas nobel-fest, men vi döper om balunsen till supermamma-fest) är säkert gott med nån smarrig efterrätt
  20. 10
    Kanske, men käket efter priset (tror det kallas nobel-fest, men vi döper om balunsen till supermamma-fest) är säkert gott med nån smarrig efterrätt
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11
    Jamen jisses vilken bullmamma du är! Jag bakar också mkt pga våra allergier - då vet man vad som är i maten. Men problemet är som sagt att så mkt letar sig ner i lilla maggen *s*
  22. 11
    Jamen jisses vilken bullmamma du är! Jag bakar också mkt pga våra allergier - då vet man vad som är i maten. Men problemet är som sagt att så mkt letar sig ner i lilla maggen *s*

Liknande trådar

  1. Era bästa bästa recept?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-04-18, 13:45
  2. Wiiiiiiii! Bästa bästa dagen idag!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 14:57
  3. Bästa bästa melliset
    By sofia_72 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 20:48
  4. Bästa
    By -Sara- in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 15:49
  5. bästa spar, bästa räntan?
    By Mie in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar