Lycklig Sofia...
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Lycklig Sofia...

    Igår började lillebrors inskolning på dagis. Då fick Sofia också gå lite längre så hon fick äta mellanmål där.

    När jag kom hem frågade jag om hon hade fått äta mellanmål på dagis idag. Och en superlycklig Sofia svarade: Nej inte mellanmål. Vi fick MELLIS på dagis Och sen kom hela utläggningen om vad de hade ätit. Tänk att hon kan bli glad för så lite...

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  2. 1
    Lycklig Sofia... Igår började lillebrors inskolning på dagis. Då fick Sofia också gå lite längre så hon fick äta mellanmål där.

    När jag kom hem frågade jag om hon hade fått äta mellanmål på dagis idag. Och en superlycklig Sofia svarade: Nej inte mellanmål. Vi fick MELLIS på dagis Och sen kom hela utläggningen om vad de hade ätit. Tänk att hon kan bli glad för så lite...

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Det där känner jag igen. När Ture började dagis var storebror överlycklig över att han äntligen fick äta mellis där och inte gå hem precis när kompisarna skulle bänka sig.

    Nu, när Ture gått på dagis i två år, är mellis inte särskilt spännande längre. Nej, nu blir barnen lyckliga de få gånger de blir hämtade redan före mellis. Då är det verkligen en speciell dag.
  4. 2
    Det där känner jag igen. När Ture började dagis var storebror överlycklig över att han äntligen fick äta mellis där och inte gå hem precis när kompisarna skulle bänka sig.

    Nu, när Ture gått på dagis i två år, är mellis inte särskilt spännande längre. Nej, nu blir barnen lyckliga de få gånger de blir hämtade redan före mellis. Då är det verkligen en speciell dag.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Nej precis...

    men jag hoppas att de kommer tycka att det är okej iaf och vilja gå till dagis. Jag ska gå ner i tid och min plan är att hämta dem runt 15 på dagarna så det inte blir för länge.

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  6. 3
    Nej precis... men jag hoppas att de kommer tycka att det är okej iaf och vilja gå till dagis. Jag ska gå ner i tid och min plan är att hämta dem runt 15 på dagarna så det inte blir för länge.

    Kram!

Liknande trådar

  1. sofia m 4! (fd Sofia m 3 + liten)
    By Annasanna in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 14:55
  2. Sofia m H o A
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 09:21
  3. Sofia med H & A
    By Annica m Felix in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 15:06
  4. Sofia
    By Notte m tjejer in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 08:54
  5. Sofia!!
    By Hanna80 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar