Är det inte konstigt?
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Är det inte konstigt?

    Jag har gått i 2 KBT.behandlingar och i den första så säger min psykolog att han är så förundrad att han aldrig ser mig arg, gråta eller bli sprudlande glad.
    I kväll såg jag sista avsnittet i Coupling och började gråta på ett sätt som jag inte gjort på 30 år.
    För en avslutningsscen i en komediserie..????
    Jag är pappa och man kan ingen kastrera mig eller slänga ut mig från mitt barns liv?
    Mitt barns mor vill det, 50/50 i umgänge men enskild vårdnad till henne var hennes stämningskrav, men tingsrätten satte stopp för det..
    Så det är fortfarande 50/50 och GV.
    men jag är ju en pappa som en mamma vill slänga ut, har mamman inte rätt att göra det då?
    Hon är ju kvinna och mor!!!
  2. 1
    Är det inte konstigt? Jag har gått i 2 KBT.behandlingar och i den första så säger min psykolog att han är så förundrad att han aldrig ser mig arg, gråta eller bli sprudlande glad.
    I kväll såg jag sista avsnittet i Coupling och började gråta på ett sätt som jag inte gjort på 30 år.
    För en avslutningsscen i en komediserie..????
    Jag är pappa och man kan ingen kastrera mig eller slänga ut mig från mitt barns liv?
    Mitt barns mor vill det, 50/50 i umgänge men enskild vårdnad till henne var hennes stämningskrav, men tingsrätten satte stopp för det..
    Så det är fortfarande 50/50 och GV.
    men jag är ju en pappa som en mamma vill slänga ut, har mamman inte rätt att göra det då?
    Hon är ju kvinna och mor!!!
  3. A.No.Nym
    #2
    Nej det är klart hon inte kan. Det är bara kvinnohatande män som felaktigt påstår såna saker om mammor. INGEN mamma kan slänga ut dig ur dina barns liv.
  4. 2
    Nej det är klart hon inte kan. Det är bara kvinnohatande män som felaktigt påstår såna saker om mammor. INGEN mamma kan slänga ut dig ur dina barns liv.

Liknande trådar

  1. Inte så konstigt..
    By Olga_e in forum _0905 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-02, 17:56
  2. Är det inte konstigt?
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 11:39
  3. Är det inte konstigt så säg....
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 21:54
  4. Inte konstigt...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 20:53
  5. Inte konstigt..
    By Mytilde in forum Styvfamiljer
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 12:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar