Hej hej
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Hej hej

    Vet inte om det finns några "gamla" här? Själv har jag ju inte varit aktiv i den här gruppen på lääänge. Var tvungen att byta nick, fattar inte varför det gamla inte funkade, och sedan har det hängt kvar. Gamla nicket borde ha varit något i stil med Tina (med Basti).

    Nu är vi dock en till i familjen så nu har jag hittat tillbaka till AFF igen.
  2. 1
    Hej hej Vet inte om det finns några "gamla" här? Själv har jag ju inte varit aktiv i den här gruppen på lääänge. Var tvungen att byta nick, fattar inte varför det gamla inte funkade, och sedan har det hängt kvar. Gamla nicket borde ha varit något i stil med Tina (med Basti).

    Nu är vi dock en till i familjen så nu har jag hittat tillbaka till AFF igen.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Välkommen tillbaka

    och grattis till utökningen av familjen. Själv har jag också utökat med en kille som föddes i september förra året, så det är nog dags att byta nick.
  4. 2
    Välkommen tillbaka och grattis till utökningen av familjen. Själv har jag också utökat med en kille som föddes i september förra året, så det är nog dags att byta nick.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Hej, vad lustigt!

    Jag såg M på Ica Maxi nu i em, satt och ammade Juno och hann aldrig hälsa innan han försvann ut (han pratade i tele också).

    Grattis till bebisen, hörde av Karin att hon skulle heta Ester? Det skulle Juno hetat men hon fick det som andranamn nu eftersom hon inte såg ut som en Ester! Vi har, som ni nog märkt, bytt dagis för vi trivdes inte helt på det andra. Vi går på Lundagatan nu men tänkte hälsa på nån dag snart.

    Ha det så bra!

    /mie
    * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    - mie m valter03, eskil05 & juno08 -
  6. 3
    Hej, vad lustigt! Jag såg M på Ica Maxi nu i em, satt och ammade Juno och hann aldrig hälsa innan han försvann ut (han pratade i tele också).

    Grattis till bebisen, hörde av Karin att hon skulle heta Ester? Det skulle Juno hetat men hon fick det som andranamn nu eftersom hon inte såg ut som en Ester! Vi har, som ni nog märkt, bytt dagis för vi trivdes inte helt på det andra. Vi går på Lundagatan nu men tänkte hälsa på nån dag snart.

    Ha det så bra!

    /mie
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Tack:-) Grattis till färskingen! Har han något namn?
    Vi är efter hårda överläggningar klara även med stavningen och det blev en Ester.

    Det är så myyysigt med bebis
  8. 4
    Tack:-) Grattis till färskingen! Har han något namn?
    Vi är efter hårda överläggningar klara även med stavningen och det blev en Ester.

    Det är så myyysigt med bebis
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    Hallå, vad kul - då har vi varsin Ester! Jag har ju diggat det namnet ett bra tag, men fick lobba hårt för att M skulle gilla det också.

    Ja, jag hörde att ni hade bytt förskola. Är ju inte där så ofta nu, försöker undvika de värsta bacillträsken med E och varje gång jag är på förskolan blir det värsta pusskalaset - alla vill klappa och krama.

    Ica Maxi förresten? Ni bor väl i stan? Storhandling?

    Ha det!
  10. 5
    Hallå, vad kul - då har vi varsin Ester! Jag har ju diggat det namnet ett bra tag, men fick lobba hårt för att M skulle gilla det också.

    Ja, jag hörde att ni hade bytt förskola. Är ju inte där så ofta nu, försöker undvika de värsta bacillträsken med E och varje gång jag är på förskolan blir det värsta pusskalaset - alla vill klappa och krama.

    Ica Maxi förresten? Ni bor väl i stan? Storhandling?

    Ha det!
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Hej hej och välkommen tillbaka
  12. 6
    Hej hej och välkommen tillbaka
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7
    Tack tack. Antar att det är lugnare tempo här inne nu än när jag var mest aktiv, men ska försöka titta till er ibland. Kul att se att det är några man känner igen
  14. 7
    Tack tack. Antar att det är lugnare tempo här inne nu än när jag var mest aktiv, men ska försöka titta till er ibland. Kul att se att det är några man känner igen
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Jupp

    Varsin Ester!

    Ja du gör nog vettigt i att hålla dej därifrån, har en bekant vars 4v bebis ligger nedsövd i respirator just nu pga RS. Asläskigt :-(

    Vi storhadlar på ICA då och då, de har bra ekologiska grejer!

    /m
    * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    - mie m valter03, eskil05 & juno08 -
  16. 8
    Jupp Varsin Ester!

    Ja du gör nog vettigt i att hålla dej därifrån, har en bekant vars 4v bebis ligger nedsövd i respirator just nu pga RS. Asläskigt :-(

    Vi storhadlar på ICA då och då, de har bra ekologiska grejer!

    /m
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9

    Kul :)

    Välkommen tillbaka in här!
    Och grattis till tillökningen!

    Visst är det lite lugnare här nu Men kul om vi kan hålla igång den lite så man inte tappar kontakten med er helt

    Kram kram
  18. 9
    Kul :) Välkommen tillbaka in här!
    Och grattis till tillökningen!

    Visst är det lite lugnare här nu Men kul om vi kan hålla igång den lite så man inte tappar kontakten med er helt

    Kram kram
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10

    Hej hej

    Grattis till lillasystern och roligt att du tittade in igen!
  20. 10
    Hej hej Grattis till lillasystern och roligt att du tittade in igen!
  21. Medlem sedan
    Mar 2006
    #11
    Usch då! Ja egentligen hade jag velat sätta familjen i karantän eftersom vi åker bort nästa vecka.

    Grattis till Juno förresten, det har jag ju inte sagt!
  22. 11
    Usch då! Ja egentligen hade jag velat sätta familjen i karantän eftersom vi åker bort nästa vecka.

    Grattis till Juno förresten, det har jag ju inte sagt!
  23. Medlem sedan
    Mar 2006
    #12
    Tack tack. Jamen det var ju faktiskt ganska många kvar här
  24. 12
    Tack tack. Jamen det var ju faktiskt ganska många kvar här
  25. Medlem sedan
    Mar 2006
    #13
    Hej hej och tack
  26. 13
    Hej hej och tack
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    Grattis!!! Har du 2 söner och var med på Sawasdee? Försöker placera dig
  28. 14
    Grattis!!! Har du 2 söner och var med på Sawasdee? Försöker placera dig
  29. Medlem sedan
    Mar 2006
    #15
    Jomenvisst! Vilket minne*impad* (fast det kanske är fler med två söner..). Hoppas allt är bra med dig och familjen. Sportlov den här veckan för er också va?
  30. 15
    Jomenvisst! Vilket minne*impad* (fast det kanske är fler med två söner..). Hoppas allt är bra med dig och familjen. Sportlov den här veckan för er också va?
  31. Medlem sedan
    Nov 2001
    #16
    Jag har ett ganska klart minne av dig, blont axellångt hår va?
    Allt bra med oss, bara lite förkylningar. Mannen åker med barnen till stugan på måndag, sen kommer jag efter med tåg när jag jobbat några dagar extra! Det ska bli mysigt!
    Ha ett bra lov!
    Bibbi m Juni + 3 söner
  32. 16
    Jag har ett ganska klart minne av dig, blont axellångt hår va?
    Allt bra med oss, bara lite förkylningar. Mannen åker med barnen till stugan på måndag, sen kommer jag efter med tåg när jag jobbat några dagar extra! Det ska bli mysigt!
    Ha ett bra lov!
  33. Medlem sedan
    Aug 2007
    #17

    Grattis

    till bebben, kul du hittat tillbaka
  34. 17
    Grattis till bebben, kul du hittat tillbaka
  35. Medlem sedan
    Mar 2006
    #18
    Tack tack. Det var minsann inte igår vi träffades på Skansen, måste varit när julianerna var ett?
  36. 18
    Tack tack. Det var minsann inte igår vi träffades på Skansen, måste varit när julianerna var ett?
  37. Medlem sedan
    Aug 2007
    #19

    Hehe nä

    det var ett tag sen nu.... I maj våren innan de skulle fylla två var jag med på skansen! Så små de var då....
  38. 19
    Hehe nä det var ett tag sen nu.... I maj våren innan de skulle fylla två var jag med på skansen! Så små de var då....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar