ska man boka??
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    ska man boka??

    Har precis köpt oss en husvagn, och skall testa campinglivet nu :-)
    Bör man förboka plats om man vill semestra på en speciell camping i sommar??
  2. 1
    ska man boka?? Har precis köpt oss en husvagn, och skall testa campinglivet nu :-)
    Bör man förboka plats om man vill semestra på en speciell camping i sommar??
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vi bokar aldrig för vi tycker det är en del av campingen att man ska kunna ta dagen som den kommer. Nackdelen är ju att det kan vara svårt att få plats på populära campingar, men vi har aldrig haft problem.
  4. 2
    Vi bokar aldrig för vi tycker det är en del av campingen att man ska kunna ta dagen som den kommer. Nackdelen är ju att det kan vara svårt att få plats på populära campingar, men vi har aldrig haft problem.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Vi har alltid bokat, vi är sådana där trista människor som inte är särskilt spontana!! Särskilt inte jag! Jag kan liksom tänka mig trevligare sysselsättningar än att åka från camping till camping och leta plats med tre tjatiga barn i baksätet som undrar om vi inte är framme snart! Sen har ju vi i och för sig alltid åkt under högsäsong, är ju säkert enklare att få plats när det inte är det.
  6. 3
    Vi har alltid bokat, vi är sådana där trista människor som inte är särskilt spontana!! Särskilt inte jag! Jag kan liksom tänka mig trevligare sysselsättningar än att åka från camping till camping och leta plats med tre tjatiga barn i baksätet som undrar om vi inte är framme snart! Sen har ju vi i och för sig alltid åkt under högsäsong, är ju säkert enklare att få plats när det inte är det.
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    Det beror på vart du ska. Vill du till Öland kan det vara bra att boka plats. Vi gör det sällan men just på Öland har vi gjort det några gånger för att vara säkra på att få plats just på den campingen vi ville ha. Annars så kör vi mer spontant, det är roligare att låta vädret mm avgöra var vi vill vara. Semestern ska vara lugn och avstressad, vill jag vara kvar en dag längre på campingen så vill jag kunna det utan att ha i baktanken att jag _måste_ vara på nån plats en viss tid.
  8. 4
    Det beror på vart du ska. Vill du till Öland kan det vara bra att boka plats. Vi gör det sällan men just på Öland har vi gjort det några gånger för att vara säkra på att få plats just på den campingen vi ville ha. Annars så kör vi mer spontant, det är roligare att låta vädret mm avgöra var vi vill vara. Semestern ska vara lugn och avstressad, vill jag vara kvar en dag längre på campingen så vill jag kunna det utan att ha i baktanken att jag _måste_ vara på nån plats en viss tid.
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Vi har tänkt oss västkusten i sommar, rekommenderar ni nån särskild camping??
    Vi åker med en lite bebis, så en fräsch familjecamping vore fint!
    Önskar det vore varm härlig vår nu, så man kan ge sig ut och provcampa..
  10. 5
    Vi har tänkt oss västkusten i sommar, rekommenderar ni nån särskild camping??
    Vi åker med en lite bebis, så en fräsch familjecamping vore fint!
    Önskar det vore varm härlig vår nu, så man kan ge sig ut och provcampa..
  11. anonymt namn
    #6

    Grebbestad campin ganske

    ...
  12. 6
    Grebbestad campin ganske ...
  13. anonymt namn
    #7

    tillägg

    där bör ni nog förboka.
  14. 7
    tillägg där bör ni nog förboka.
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Ugglarps camping är jättefin, men det är alltid fullbokat så boka nu genast.
  16. 8
    Ugglarps camping är jättefin, men det är alltid fullbokat så boka nu genast.
  17. Medlem sedan
    Feb 2006
    #9
    Solviks camping utanför Kungshamn-Smögen! Denär hur bra som helst, rent och fräscht! Till sommaren -07 byggdes ett helt nytt servicehus, jättefint. Där är nog bra att boka innan för den är jättepopulär!
  18. 9
    Solviks camping utanför Kungshamn-Smögen! Denär hur bra som helst, rent och fräscht! Till sommaren -07 byggdes ett helt nytt servicehus, jättefint. Där är nog bra att boka innan för den är jättepopulär!
  19. Medlem sedan
    Apr 2004
    #10

    Apelvikens camping eller

    Ugglarps camping rekomenderar jag.

    Vi ska ligga på försäsong på Ugglarpscamping.
    Nu när jag är frisk, så är det sjuka under gränsen.
    Steffen 7 år
  20. 10
    Apelvikens camping eller Ugglarps camping rekomenderar jag.

    Vi ska ligga på försäsong på Ugglarpscamping.

Liknande trådar

  1. När ska man boka tid?
    By stanna nu lilla frö! in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-26, 14:19
  2. När boka?
    By Mollsan in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 11:01
  3. När får man boka av/boka om?
    By morran in forum Resesnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 10:29
  4. Boka hos SJ
    By *Lee* in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 16:13
  5. BOka eller inte boka
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar