10,5 år
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jul 1998
    #1

    10,5 år

    Så länge har jag hängt här! Det är ju inte klokt.

    I morgon fyller Elias 10 år. Min lille pojke
    Födelsedagen firas med slalomtävling i Storklinten

    Jag lägger in ny bild i mitt album, jag tror den hamnar på sidan 2...
  2. 1
    10,5 år Så länge har jag hängt här! Det är ju inte klokt.

    I morgon fyller Elias 10 år. Min lille pojke
    Födelsedagen firas med slalomtävling i Storklinten

    Jag lägger in ny bild i mitt album, jag tror den hamnar på sidan 2...
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Gratta Elias från oss i Umeå.
    Tyvärr kan inte Linn åka skidor med grabbarna i vinter. Hon for av hästen i tisdag rätt in i väggen ochbröt armen. Två veckor före sportlovet i Åre :-(

    Hon är dock vid gott mod och funderar till och med att komma med mej imorgon när jag skall rida. Jag har äntligen börjat igen efter att ha hållt upp sen 96.

    Vi tar lite tårta för Elias här nere också!
  4. 2
    Gratta Elias från oss i Umeå.
    Tyvärr kan inte Linn åka skidor med grabbarna i vinter. Hon for av hästen i tisdag rätt in i väggen ochbröt armen. Två veckor före sportlovet i Åre :-(

    Hon är dock vid gott mod och funderar till och med att komma med mej imorgon när jag skall rida. Jag har äntligen börjat igen efter att ha hållt upp sen 96.

    Vi tar lite tårta för Elias här nere också!
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    #3
    Hipp.hipp.hurra för Elias idag! Hoppas att det blir en rolig födelsedag och att slalomtävlingen går bra. Här byggs legosjukhus och stall i flera våningar så här i sista stund på sportlovet. Många kramar från hela fam. Gustafsson
  6. 3
    Hipp.hipp.hurra för Elias idag! Hoppas att det blir en rolig födelsedag och att slalomtävlingen går bra. Här byggs legosjukhus och stall i flera våningar så här i sista stund på sportlovet. Många kramar från hela fam. Gustafsson
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    #4
    Agnes hälsar krya på sig, vet hur det är det där med gips). Skönt att det "bara" var armen som tog stryk. Bra att hon törs följa med till stallet så snart inpå. Tråkigt att det inte blir någon skidåkning för henne, men det finns ju andra saker man kan göra i snön även om man är gipsad. Många kryapåsig kramar från Gustafssons
  8. 4
    Agnes hälsar krya på sig, vet hur det är det där med gips). Skönt att det "bara" var armen som tog stryk. Bra att hon törs följa med till stallet så snart inpå. Tråkigt att det inte blir någon skidåkning för henne, men det finns ju andra saker man kan göra i snön även om man är gipsad. Många kryapåsig kramar från Gustafssons
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Super duper grattis!! I efterskott.
  10. 5
    Super duper grattis!! I efterskott.
  11. Medlem sedan
    Jun 1999
    #6

    Stort grattis till Elias

    Hoppas han fick en fin dag! Det vore kul att träffas om du har vägarna nedåt fjollträsk Kram Eva m Johan
  12. 6
    Stort grattis till Elias Hoppas han fick en fin dag! Det vore kul att träffas om du har vägarna nedåt fjollträsk Kram Eva m Johan
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Bor ni fortfarande kvar på Värmdö? I så fall vore det kanske på sin plats att vi ses för en fika. Vi träffades ju till och med när vi bodde i Belgien. Vi borde kunna ta båten till er i sommar.
  14. 7
    Bor ni fortfarande kvar på Värmdö? I så fall vore det kanske på sin plats att vi ses för en fika. Vi träffades ju till och med när vi bodde i Belgien. Vi borde kunna ta båten till er i sommar.
  15. Medlem sedan
    Jun 1999
    #8
    Ja vi bor kvar. Det vore kul att träffas!
  16. 8
    Ja vi bor kvar. Det vore kul att träffas!
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9
    Just nu ligger ju båten infrusen, men snart kan vi komma ut på öppet vatten igen. Bor inte ni någonstans nära gustavsbergsviken eller har jag fel på sidan. Vi bor ju numer på Rindö. Lätt att komma hit med färjan över Oxdjupet.
  18. 9
    Just nu ligger ju båten infrusen, men snart kan vi komma ut på öppet vatten igen. Bor inte ni någonstans nära gustavsbergsviken eller har jag fel på sidan. Vi bor ju numer på Rindö. Lätt att komma hit med färjan över Oxdjupet.
  19. Medlem sedan
    Jul 1998
    #10
    Hej
    Hälsningar och Tack från ett stormigt snöoväders drabbat Norrbotten

    Tävlingen gick så där, men lillebror vann sin klass, herrar 0-7 år

    Stockholm, inget via jobbet - Staten sparar...men om allt går som planerat drar vi mot Elstockholmo i slutet av juni. Bla för 70 års kalas.
  20. 10
    Hej
    Hälsningar och Tack från ett stormigt snöoväders drabbat Norrbotten

    Tävlingen gick så där, men lillebror vann sin klass, herrar 0-7 år

    Stockholm, inget via jobbet - Staten sparar...men om allt går som planerat drar vi mot Elstockholmo i slutet av juni. Bla för 70 års kalas.
  21. Medlem sedan
    Feb 2000
    #11
    Och för ett återbesök hos oss! Nu har vi ju en båt med plats för 2 familjer, så nu kan vi se lite mer än förra gången.
  22. 11
    Och för ett återbesök hos oss! Nu har vi ju en båt med plats för 2 familjer, så nu kan vi se lite mer än förra gången.
  23. Medlem sedan
    Jul 1998
    #12
    Det blir att packa ner flytvästarna då

    Vi kommer gärna, bara tillfälle ges
  24. 12
    Det blir att packa ner flytvästarna då

    Vi kommer gärna, bara tillfälle ges
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Japp. Jättekul att ses igen!
  26. 13
    Japp. Jättekul att ses igen!
  27. Medlem sedan
    Feb 2000
    #14
    Ni kan ju parkera husvagnen på vår tomt.
  28. 14
    Ni kan ju parkera husvagnen på vår tomt.
  29. Medlem sedan
    Sep 1999
    #15
    Med halvvägsuppehåll på vår parkering.
  30. 15
    Med halvvägsuppehåll på vår parkering.
  31. Medlem sedan
    Jul 1998
    #16
    Man tackar för alla inbjudningar, återlkommer när vi vet mer )
  32. 16
    Man tackar för alla inbjudningar, återlkommer när vi vet mer )
  33. Medlem sedan
    Dec 1999
    #17

    Jättegrattis till Elias...

    ...förstår att det blir svårt att få in även oss i ert späckade sommarschema, men hör gärna av er om ni känner att tid finns. Pojkarna hade ju jättekul sist de träffades...
  34. 17
    Jättegrattis till Elias... ...förstår att det blir svårt att få in även oss i ert späckade sommarschema, men hör gärna av er om ni känner att tid finns. Pojkarna hade ju jättekul sist de träffades...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar