Som grädde på moset
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Som grädde på moset

    Sambon ligger hemma med brytena revben å dexter har ju precis fått bekräftat att han har affektanfall som syrran får han idag en jätte krafitg allergi reaktion så ja har precis kommit hem från akuten med honom... vi har ju misstänkt att han ev har å skulle in på torsdag för pricktest
    men idag på dan skulle ja köra snabbmat till mej här hemma å tog mej en pytt å värmde upp Å tror ni inte de va ägg i den å han fick jätte reaktion å svårt med andning så ilfart till akuten..
    suck vi e inne i en sån nedåtgående spiral ja fattar inte när ska de böja bli ljusare?

    om ni vill läsa mera kolla då bloggen www.misstessan82.blogg.se

  2. 1
    Som grädde på moset Sambon ligger hemma med brytena revben å dexter har ju precis fått bekräftat att han har affektanfall som syrran får han idag en jätte krafitg allergi reaktion så ja har precis kommit hem från akuten med honom... vi har ju misstänkt att han ev har å skulle in på torsdag för pricktest
    men idag på dan skulle ja köra snabbmat till mej här hemma å tog mej en pytt å värmde upp Å tror ni inte de va ägg i den å han fick jätte reaktion å svårt med andning så ilfart till akuten..
    suck vi e inne i en sån nedåtgående spiral ja fattar inte när ska de böja bli ljusare?

    om ni vill läsa mera kolla då bloggen www.misstessan82.blogg.se

  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2

    Usch så otäckt!

    Det är ju inte att leka med sådana där reaktioner, riktigt otäckt.
    Hoppas han mår bra nu efter omständigheterna.
    Vad är det man brukar säga? En olycka kommer sällan ensam...
    Hoppas det blir lugnare för er framöver.
  4. 2
    Usch så otäckt! Det är ju inte att leka med sådana där reaktioner, riktigt otäckt.
    Hoppas han mår bra nu efter omständigheterna.
    Vad är det man brukar säga? En olycka kommer sällan ensam...
    Hoppas det blir lugnare för er framöver.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Fy va jobbigt! Allergier är inget kul och så akuta reaktioner är ju jätteläskigt! Hoppas han slipper få fler.
  6. 3
    Fy va jobbigt! Allergier är inget kul och så akuta reaktioner är ju jätteläskigt! Hoppas han slipper få fler.
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4

    Lider mer er!

    Verkligen allt på en gång. Fy så otäckt både med affektanfallen och allergin. Hoppas det blir lugnare framöver. Kram!
    Mamma till A -9910, W -0808 och E -0912.
    Drabbades tyvärr av cancer under min senaste graviditet.

    Min blogg...
    http://lindaskriver.blogspot.com
  8. 4
    Lider mer er! Verkligen allt på en gång. Fy så otäckt både med affektanfallen och allergin. Hoppas det blir lugnare framöver. Kram!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Ojoj, det är liksom helt otroligt vad ni får en massa elände hela tiden! Jag ska verkligen inte klaga när vi har lite bristande sömn och förkylningar...

    Kollar förresten på din blogg och blev sååå sugen på de där tröjorna som du beställt. Fast jag känner mig snål och funderar på om jag kan göra något liknande själv med stryk-på-tryck

    En volymknapp på Greta skulle göra under!
  10. 5
    Ojoj, det är liksom helt otroligt vad ni får en massa elände hela tiden! Jag ska verkligen inte klaga när vi har lite bristande sömn och förkylningar...

    Kollar förresten på din blogg och blev sååå sugen på de där tröjorna som du beställt. Fast jag känner mig snål och funderar på om jag kan göra något liknande själv med stryk-på-tryck

    En volymknapp på Greta skulle göra under!
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Fy, det är verkligen otroligt vad ni ska drabbas av Jag lider med dig och tänker på dig! Nu måste det ju bara vända, eller hur?

    Kram!
  12. 6
    Fy, det är verkligen otroligt vad ni ska drabbas av Jag lider med dig och tänker på dig! Nu måste det ju bara vända, eller hur?

    Kram!
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    hehe ja visst va dom coola
    ja de går säkert att fixa själv om man e lite pysslig
  14. 7
    hehe ja visst va dom coola
    ja de går säkert att fixa själv om man e lite pysslig
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    tack alla ja de verkar aldrig ta slut dex e så förkyld lilleman så han e så hes att han inte ens har någon röst...
    så nu ska ja låsa in mej resten av veckan å kurera hela familjen!!
  16. 8
    tack alla ja de verkar aldrig ta slut dex e så förkyld lilleman så han e så hes att han inte ens har någon röst...
    så nu ska ja låsa in mej resten av veckan å kurera hela familjen!!

Liknande trådar

  1. Och som grädde på moset...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-05, 19:26
  2. Grädde på moset
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-15, 14:02
  3. Och som grädde på moset så
    By Ingen alls in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 23:11
  4. Som grädde på moset
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 05:32
  5. Som grädde på moset..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 15:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar