Andra försöket misslyckades.....:(
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Andra försöket misslyckades.....:(

    Tårarna har runnit hela helgen, mensen började i fredags. Jag har testdag den 24/2, men jag har ordentlga mensvärk och blöder så mycket, så jag vet att det är kört.... fast jag tar fortvarande snällt progestreon och kommer testa den 24....

    Jag som på något naivt sätt trodde att nu när dom har hittat felet hos mig, och att jag skulle ta trombyl, så skulle det funka som det gjorde när vi fick vår Leon. Men så lätt ska det inte vara. Vi hade säkert bara otroligt tur då, vi hade ju ändå försökt i 5år innan vi fick honom.

    Jag är så otroligt tacksam att vi har ändå lyckats en gång. Men IVF är verkligen tufft, det är verkligen en känslomässig berg och dalbana.

    Kramar
  2. 1
    Andra försöket misslyckades.....:( Tårarna har runnit hela helgen, mensen började i fredags. Jag har testdag den 24/2, men jag har ordentlga mensvärk och blöder så mycket, så jag vet att det är kört.... fast jag tar fortvarande snällt progestreon och kommer testa den 24....

    Jag som på något naivt sätt trodde att nu när dom har hittat felet hos mig, och att jag skulle ta trombyl, så skulle det funka som det gjorde när vi fick vår Leon. Men så lätt ska det inte vara. Vi hade säkert bara otroligt tur då, vi hade ju ändå försökt i 5år innan vi fick honom.

    Jag är så otroligt tacksam att vi har ändå lyckats en gång. Men IVF är verkligen tufft, det är verkligen en känslomässig berg och dalbana.

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    jag känner med er!!!!
    kramar *imt
  4. 2
    jag känner med er!!!!
    kramar *imt

Liknande trådar

  1. Andra försöket...
    By mrsjohanna in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-28, 20:24
  2. Andra försöket....
    By amaria78 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 15:45
  3. Andra försöket
    By sussiesan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-31, 07:03
  4. Misslyckats på andra försöket...
    By Fia-lotta in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 12:42
  5. Andra försöket...
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar