Jaha. Nu har vi en 8 åring hemma
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Jaha. Nu har vi en 8 åring hemma

    Med mobiltelefon. Visserligen an gammal, men ändå. Det var bra insåg vi nu när det är hokey och jag måste hämta efter att det slutat. Då kan Kalle ju ringa om han blir orolig.
    Birks & Kalles mamma
  2. 1
    Jaha. Nu har vi en 8 åring hemma Med mobiltelefon. Visserligen an gammal, men ändå. Det var bra insåg vi nu när det är hokey och jag måste hämta efter att det slutat. Då kan Kalle ju ringa om han blir orolig.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Grattis i efterskott till Kalle! Vad vuxen han måste känna sig nu med telefon och allt. Här hemma har jag en 7-åring som knappt kan vänta på att bli 8. Nedräkningen har börjat, bara två veckor kvar...!
  4. 2
    Grattis i efterskott till Kalle! Vad vuxen han måste känna sig nu med telefon och allt. Här hemma har jag en 7-åring som knappt kan vänta på att bli 8. Nedräkningen har börjat, bara två veckor kvar...!
  5. Linda m.Agosa
    #3
    Grattis Kalle i efterskott! Vad roligt med mobil. Agosa tjatar här också om en, men vi får se. Hoppas att allt är bra med er annars. Hur går det med tillbyggnaden på huset?
    Kramar
    Linda m. Agosa, Denzel, Asioya, Biko och Emanuel
  6. 3
    Grattis Kalle i efterskott! Vad roligt med mobil. Agosa tjatar här också om en, men vi får se. Hoppas att allt är bra med er annars. Hur går det med tillbyggnaden på huset?
    Kramar
    Linda m. Agosa, Denzel, Asioya, Biko och Emanuel
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Nu börjar vi skönja slutet. fortfarande mycket att göra men vi kan bo och fungera i huset. Du kan se resultatet på xhm.vanrillaer.net Hur känns det att vara 5 barns mamma? Fem till så får även du vara med på TV4. Stor kram till er alla!
  8. 4
    Nu börjar vi skönja slutet. fortfarande mycket att göra men vi kan bo och fungera i huset. Du kan se resultatet på xhm.vanrillaer.net Hur känns det att vara 5 barns mamma? Fem till så får även du vara med på TV4. Stor kram till er alla!
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Då passar jag på att önska grattis i förskott nu då. Det borde inte vara allt för tidigt.
  10. 5
    Då passar jag på att önska grattis i förskott nu då. Det borde inte vara allt för tidigt.
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6
    Tack! Och imorgon smäller det...! Barnens farmor och extrafarfar är här över hela helgen och imorgon kommer min mamma, bror & familj. Så det blir mycket skojigt firande hoppas vi.
  12. 6
    Tack! Och imorgon smäller det...! Barnens farmor och extrafarfar är här över hela helgen och imorgon kommer min mamma, bror & familj. Så det blir mycket skojigt firande hoppas vi.

Liknande trådar

  1. Jaha, hemma.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 23:10
  2. Jaha så var man hemma igen!
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-07-29, 13:26
  3. Jaha, nu sitter jag hemma och
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 12:14
  4. jaha, då är barnen hemma
    By Inka m 4 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 13:05
  5. Jaha... vi är fortfarande hemma!
    By smilla_1 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar