Är såå nervös
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Är såå nervös

    Jag och min sambo har försökt nu i 10 månader och fortfarande ingen liten bebis. Nu den här månaden så är jag helt säker på att vi prickade in min Äl. Nu under senaste dagarna har jag haft en molnande värk vid urinblåsan och jag har behövt kissa oftare. =) Men jag vågar inte riktigt hoppas ännu. Jag har trott att jag är gravid ett antal gånger och blir sååå besviken när mensen kommer.

    Lycka till allesammans. =)

    Lina
  2. 1
    Är såå nervös Jag och min sambo har försökt nu i 10 månader och fortfarande ingen liten bebis. Nu den här månaden så är jag helt säker på att vi prickade in min Äl. Nu under senaste dagarna har jag haft en molnande värk vid urinblåsan och jag har behövt kissa oftare. =) Men jag vågar inte riktigt hoppas ännu. Jag har trott att jag är gravid ett antal gånger och blir sååå besviken när mensen kommer.

    Lycka till allesammans. =)

    Lina
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Är det första barnet? Vi har försökt sen i somras med vårat andra och det har tagit sin tid det... blev gravid i början på december, men fick tidigt missfall i januari, så förhoppningsvis är jag gravid nu igen! Har idag börjat få en aning molande värk och lite ömma bröst (vilket jag aldrig annars har )

    Jag ska börja testa mig i veckan så får vi se när/om det ger utslag!

    Ha det bra!
    Liselott med Gustav f. 20070121 och Elvira f. 20091101 och ett litet frö bf 20130808
  4. 2
    Är det första barnet? Vi har försökt sen i somras med vårat andra och det har tagit sin tid det... blev gravid i början på december, men fick tidigt missfall i januari, så förhoppningsvis är jag gravid nu igen! Har idag börjat få en aning molande värk och lite ömma bröst (vilket jag aldrig annars har )

    Jag ska börja testa mig i veckan så får vi se när/om det ger utslag!

    Ha det bra!
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Ja det är första barnet och vi längtar så, jag liksom andas barn just nu. Blir helt tokig. Tråkigt att du förlorade barnet men det är bara att se framåt. Jag väntar min mens i slutet på nästa vecka. Mina bröst har börjat att kännas lite ömma eller snarare att det gör lite ont i dom då och då. Så vi får se.

    Lycka till....
  6. 3
    Ja det är första barnet och vi längtar så, jag liksom andas barn just nu. Blir helt tokig. Tråkigt att du förlorade barnet men det är bara att se framåt. Jag väntar min mens i slutet på nästa vecka. Mina bröst har börjat att kännas lite ömma eller snarare att det gör lite ont i dom då och då. Så vi får se.

    Lycka till....

Liknande trådar

  1. Litet nervös, men inte så nervös som jag
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 00:12
  2. Nervös, nervös! I morgon ska jag ha
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 10:12
  3. Nervös...
    By Siv m. D&S in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 15:19
  4. Ny och nervös....
    By anonymt namn in forum Styvfamiljer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 13:54
  5. Nervös nu
    By mallemus in forum _03 Vårbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar