Tips!
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Tips!

    Har börjat leta efter skor till Leon, en känga att ha hela våren. Vill ha Kavat, tycker de är bra som första skon. Letet på Tradera då jag inte gärna vill lägga ut 5-600 på skor.

    Så fick jag ett tips i dag. Ellos har 50% på valfri vara samt fri frakt. Vet inte hur länge koden gäller, men funkar just nu i alla fall Kod - 195605.

    Så nu har jag köpt deras bruna ekologiska skinnsko med snörning för 299,50!!

    http://www.ellos.se/DetailPages/Deta...earchBackLink=

    Kommer matcha bra hans bruna jacka samt kläder *hehe* gillar brunt.
  2. 1
    Tips! Har börjat leta efter skor till Leon, en känga att ha hela våren. Vill ha Kavat, tycker de är bra som första skon. Letet på Tradera då jag inte gärna vill lägga ut 5-600 på skor.

    Så fick jag ett tips i dag. Ellos har 50% på valfri vara samt fri frakt. Vet inte hur länge koden gäller, men funkar just nu i alla fall Kod - 195605.

    Så nu har jag köpt deras bruna ekologiska skinnsko med snörning för 299,50!!

    http://www.ellos.se/DetailPages/Deta...earchBackLink=

    Kommer matcha bra hans bruna jacka samt kläder *hehe* gillar brunt.
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Tack för tipset! Jag har inte börjat fundera på skor ännu, men det kanske börjar bli dags. Snart är det ju vår och snart kanske hon går (eller så dröjer det lite till) Svårt med storlekar bara, jag kanske väntar att köpa till hon behöver så vet jag ju vad hon har för storlek.
  4. 2
    Tack för tipset! Jag har inte börjat fundera på skor ännu, men det kanske börjar bli dags. Snart är det ju vår och snart kanske hon går (eller så dröjer det lite till) Svårt med storlekar bara, jag kanske väntar att köpa till hon behöver så vet jag ju vad hon har för storlek.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Jo, det är ju klart...men hur mycket som helst kan de väl inte växa
    Nu tog jag ungefär 1,5 cm längre än Leons fot, han behöver ju ha några som han kan använda nu, men det vore ju bra om han kan ha dem hela våren...
  6. 3
    Jo, det är ju klart...men hur mycket som helst kan de väl inte växa
    Nu tog jag ungefär 1,5 cm längre än Leons fot, han behöver ju ha några som han kan använda nu, men det vore ju bra om han kan ha dem hela våren...
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    Ah smart, så kanske man ska göra Tycker det bara brukar bli så total fel när jag försöker vara smart Men som sagt en storlek större skulle jag ju kunna ta. Inte så svårt ju
  8. 4
    Ah smart, så kanske man ska göra Tycker det bara brukar bli så total fel när jag försöker vara smart Men som sagt en storlek större skulle jag ju kunna ta. Inte så svårt ju
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Tack för tipset. Det blev de svarta som nina_b också ville ha, men dom var redan nedsatta så jag fick inte halva priset. Men 349 kr kändes helt okej.
  10. 5
    Tack för tipset. Det blev de svarta som nina_b också ville ha, men dom var redan nedsatta så jag fick inte halva priset. Men 349 kr kändes helt okej.
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Tack för tipset! Hannah har jag ett par Vincent-skor till som jag tokfyndade i januari men jag ska se om jag kan hitta nåt till Ebba, hennes fötter har vuxit tokmycket. De brukar ha Pax tex och det har jag varit nöjd med till henne förut (fast eg vill jag nog ha nån typ av gore-tex skor *funderar*).
  12. 6
    Tack för tipset! Hannah har jag ett par Vincent-skor till som jag tokfyndade i januari men jag ska se om jag kan hitta nåt till Ebba, hennes fötter har vuxit tokmycket. De brukar ha Pax tex och det har jag varit nöjd med till henne förut (fast eg vill jag nog ha nån typ av gore-tex skor *funderar*).
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Var de?
    I går stod det 499 på dem...så då måste de har sänkt priset i dag!

    Fiiiiina! velade lite mellan dem och de bruna, frågade dock inte maken
  14. 7
    Var de?
    I går stod det 499 på dem...så då måste de har sänkt priset i dag!

    Fiiiiina! velade lite mellan dem och de bruna, frågade dock inte maken

Liknande trådar

  1. vätske tips ??? äta själv tips??
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:35
  2. ge mig tips ert bästa tips
    By mathilda in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 11:44
  3. Tips, tips efterlyses.....
    By sienna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 21:18
  4. Tips, tips önskas.
    By e in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 02:22
  5. vill ha tips + ett tips till er
    By Petra-4barn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar