Flytningar vid graviditet?
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Flytningar vid graviditet?

    Vi är inne på vårt tredje försök nu o hoppas på tredje gången gillt.
    Jag är 35 år o har 2 barn på snart 6 o 14 år. Sambon har inga.
    Under den senaste ÄL hade vi sex varannan dag.
    Nu har jag haft vita mjölkliknande flytningar sen nån dag efter ÄL som varat i 3 dagar nu. Brukar inte ha det annars. Spänner lite o drar i tjejmagen o fick ett hugg i magen i lördagskväll som kändes i baken..typ ishias. Hade ÄL i torsdags.
    Är rökare men håller på att sluta. Röker endast 3-5 cigg per dag men från igår kan jag knappt titta på dom. Luktar illa....mer än annars då..haha.
    Det ömmar inte i brösten men dom känns tyngre..vilket dom ibland gör innan mens oxå.
    Halsbränna har jag haf hela helgen.
    Är de för tidigt att känna sånt här redan?
    Kan flytningarna vara grav.symtom? Hur har ni andra haft det?
  2. 1
    Flytningar vid graviditet? Vi är inne på vårt tredje försök nu o hoppas på tredje gången gillt.
    Jag är 35 år o har 2 barn på snart 6 o 14 år. Sambon har inga.
    Under den senaste ÄL hade vi sex varannan dag.
    Nu har jag haft vita mjölkliknande flytningar sen nån dag efter ÄL som varat i 3 dagar nu. Brukar inte ha det annars. Spänner lite o drar i tjejmagen o fick ett hugg i magen i lördagskväll som kändes i baken..typ ishias. Hade ÄL i torsdags.
    Är rökare men håller på att sluta. Röker endast 3-5 cigg per dag men från igår kan jag knappt titta på dom. Luktar illa....mer än annars då..haha.
    Det ömmar inte i brösten men dom känns tyngre..vilket dom ibland gör innan mens oxå.
    Halsbränna har jag haf hela helgen.
    Är de för tidigt att känna sånt här redan?
    Kan flytningarna vara grav.symtom? Hur har ni andra haft det?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Jag kände molvärk redan ett par dagar efter äl förra graviditeten och fick svampinfektion ganska snabbt efter, är det kanske det som är på g med flytningarna? har du nått kli?

    Jag har nu oxå börjat få molvärk och ömmande bröst (äl 14/2)

    Det är ju svårt att veta eftersom man söker efter förändringar när man vill bli gravid men jag håller tummarna för oss båda
  4. 2
    Jag kände molvärk redan ett par dagar efter äl förra graviditeten och fick svampinfektion ganska snabbt efter, är det kanske det som är på g med flytningarna? har du nått kli?

    Jag har nu oxå börjat få molvärk och ömmande bröst (äl 14/2)

    Det är ju svårt att veta eftersom man söker efter förändringar när man vill bli gravid men jag håller tummarna för oss båda
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ja man vet inte vad som e vad..gravsymtom eller PMS.
    Inget kli... o svampinfektion har jag aldrig haft i hela mitt liv som skönt e.
    Tjejmagen spänner o ömmar nu oxå.
    Vågar ju inte hoppas på för mycket men de känns annorlunda än dom andra gångerna. Hoppas!!
  6. 3
    Ja man vet inte vad som e vad..gravsymtom eller PMS.
    Inget kli... o svampinfektion har jag aldrig haft i hela mitt liv som skönt e.
    Tjejmagen spänner o ömmar nu oxå.
    Vågar ju inte hoppas på för mycket men de känns annorlunda än dom andra gångerna. Hoppas!!
  7. Anonym
    #4
    hej på dig!
    Jag brukar få vita flytn några dagar innan mens, molvärk hade jag från Äl till BIM denna gången, trodde jag var gravid, men mensen kom som en klocka....hoppas du har bättre tur!"
  8. 4
    hej på dig!
    Jag brukar få vita flytn några dagar innan mens, molvärk hade jag från Äl till BIM denna gången, trodde jag var gravid, men mensen kom som en klocka....hoppas du har bättre tur!"
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    jo så har jag det oxå...i vanliga fall.
    vita flytningar en eller ett par dagar innan mens men detta har hållt på sen strax efter ÄL o håller fortfarande på..ibland mer o ibland mindre. En vecka sen ÄL nu o en vecka kvar till BIM.
    Det spänner o drar i tjejmagen jämnt o ständigt nu oxå. Har även en äcklig smak i munnen så gott som hela tiden..vet inte om jag kan kalla de metallsmak...mer som man kan känna när man vaknar på morgonen...
    Ja de e bara att vänta o se....en vecka kvar.....
  10. 5
    jo så har jag det oxå...i vanliga fall.
    vita flytningar en eller ett par dagar innan mens men detta har hållt på sen strax efter ÄL o håller fortfarande på..ibland mer o ibland mindre. En vecka sen ÄL nu o en vecka kvar till BIM.
    Det spänner o drar i tjejmagen jämnt o ständigt nu oxå. Har även en äcklig smak i munnen så gott som hela tiden..vet inte om jag kan kalla de metallsmak...mer som man kan känna när man vaknar på morgonen...
    Ja de e bara att vänta o se....en vecka kvar.....

Liknande trådar

  1. flytningar i samband med graviditet
    By liku in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-06, 07:53
  2. Flytningar vid graviditet???
    By sussiesan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 22:26
  3. flytningar under graviditet
    By Petra-4barn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 19:15
  4. Ang. flytningar vid graviditet
    By Midsommarblomster in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 15:25
  5. Flytningar vid graviditet?
    By anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 11:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar