Tips på aktiviteter
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Tips på aktiviteter

    Hej allihopa...
    Tänkte ta hand om dottern lite och ta med henn på något roligt på fredag....
    Någon som hr några tips och idéer på aktiviteter/museum........m.m??

    Kram
    Stolt mamma till Nicole 03 & Casper 06
  2. 1
    Tips på aktiviteter Hej allihopa...
    Tänkte ta hand om dottern lite och ta med henn på något roligt på fredag....
    Någon som hr några tips och idéer på aktiviteter/museum........m.m??

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Bowling! Vi har lovat att gå och bowla med Liam någon gång, han tycker det verkar så himla kul!
    Bio?
    Har ni någon minigolf inomhus någonstans kanske?
    Fika efter det på nåt konditori.
  4. 2
    Bowling! Vi har lovat att gå och bowla med Liam någon gång, han tycker det verkar så himla kul!
    Bio?
    Har ni någon minigolf inomhus någonstans kanske?
    Fika efter det på nåt konditori.
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Vasamuseet älskar Saga hon har varit där två gånger och vill tillbaka. Jag älskar fjärilsmuseet och Tekniska museet (jag har inte varit där med Saga men vänner har varit med femåringar och dom sa att det passade perfekt).

    Andra tips, badhus eller om snön finns kvar en utflykt till typ hagaparken med pulkor och picnickorg. Dom båda kan ju också kombineras med förmiddag i pulkabacken och sen in i värmen på badhuset.

    Hoppas ni får en bra dag tillsammans.
    Mamma till Saga -03
    http://skberg74.blogspot.com/
  6. 3
    Vasamuseet älskar Saga hon har varit där två gånger och vill tillbaka. Jag älskar fjärilsmuseet och Tekniska museet (jag har inte varit där med Saga men vänner har varit med femåringar och dom sa att det passade perfekt).

    Andra tips, badhus eller om snön finns kvar en utflykt till typ hagaparken med pulkor och picnickorg. Dom båda kan ju också kombineras med förmiddag i pulkabacken och sen in i värmen på badhuset.

    Hoppas ni får en bra dag tillsammans.
  7. Medlem sedan
    Aug 2001
    #4
    Junibacken om ni inte har varit där nyligen - har en jättfin Elsa Beskow-utsällning. Men det kan vara grymt mycket folk!

    Aquaria om hon gillar fiskar.

    Gå till biblioteket i Jakobsberg och ta en fika bara ni två. Mina barn älskar biblioteket! Att få gå själv till biblioteket med mamma är en fest, tycker vissa 5-åringar

    Pulkaåkning med bara mamma.

    Egentligen tror jag inte att det spelar så stor roll vad ni hittar på, men för att hon ska tycka att det är riktigt kul så är det bra om du tycker det! Hoppas du kommer på något bra!
  8. 4
    Junibacken om ni inte har varit där nyligen - har en jättfin Elsa Beskow-utsällning. Men det kan vara grymt mycket folk!

    Aquaria om hon gillar fiskar.

    Gå till biblioteket i Jakobsberg och ta en fika bara ni två. Mina barn älskar biblioteket! Att få gå själv till biblioteket med mamma är en fest, tycker vissa 5-åringar

    Pulkaåkning med bara mamma.

    Egentligen tror jag inte att det spelar så stor roll vad ni hittar på, men för att hon ska tycka att det är riktigt kul så är det bra om du tycker det! Hoppas du kommer på något bra!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Vi har varit på bio själva några gånger. Vid något tillfälle har jag även gått med båda barnen själv. C älskar det och tycker det är sååå roligt! Sen går vi och äter något gott till lunch. Men du kanske ville ha mera kulturella förslag?

    Kram tillbaks
  10. 5
    Vi har varit på bio själva några gånger. Vid något tillfälle har jag även gått med båda barnen själv. C älskar det och tycker det är sååå roligt! Sen går vi och äter något gott till lunch. Men du kanske ville ha mera kulturella förslag?

    Kram tillbaks
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Tack för alla svaren...vi hade en jättemysig dag/kväll. På kvällen när vi satt i soffan så gav Nicole mig en bamsekram och sa "äntligen fick jag vara själv med dig mamma"
  12. 6
    Tack för alla svaren...vi hade en jättemysig dag/kväll. På kvällen när vi satt i soffan så gav Nicole mig en bamsekram och sa "äntligen fick jag vara själv med dig mamma"
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Hej!
    Jag funderade på bio men det blev myspys på biblioteket och sen fika och leka lite och så köpte vi pizza och tittade på Let´s dance =)

    Kram
  14. 7
    Hej!
    Jag funderade på bio men det blev myspys på biblioteket och sen fika och leka lite och så köpte vi pizza och tittade på Let´s dance =)

    Kram

Liknande trådar

  1. Tips på aktiviteter
    By guppi in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 11:13
  2. Tips på aktiviteter
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-01, 21:43
  3. tips på aktiviteter??
    By oliv_mamma in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 09:04
  4. Tips på aktiviteter
    By sofia_72 in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 21:18
  5. Har ni tips på aktiviteter?
    By ulrika gi in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar