1års kontroll
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    1års kontroll

    På bvc idag så nu väger gossen:10kg,76,5cm lång.han hade uppvisning för bvc tanten,gick runt i rummet,satte sig på huk plockade upp en leksak,vinkade,klappande,hände rna..........sa mamma,pappa tanten var alldeles impad och sa att dessa saker kollar man på 1,5årskontrollen heja Ludvig!!!!
    Men han är så genomförkyld så någon spruta vart det inte,däremot en läkartid imo då förkylning,hosta hållt i sig i 6v,hoppas inte att han är allergisk mot något.
  2. 1
    1års kontroll På bvc idag så nu väger gossen:10kg,76,5cm lång.han hade uppvisning för bvc tanten,gick runt i rummet,satte sig på huk plockade upp en leksak,vinkade,klappande,hände rna..........sa mamma,pappa tanten var alldeles impad och sa att dessa saker kollar man på 1,5årskontrollen heja Ludvig!!!!
    Men han är så genomförkyld så någon spruta vart det inte,däremot en läkartid imo då förkylning,hosta hållt i sig i 6v,hoppas inte att han är allergisk mot något.
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Vilken uppvisning!!! Wow impad
    Oscar ska på 1års kontroll 3/3 och han kommer nog bara ha uppvisning med sitt leende med alla tänder som ploppat upp Han går inte än, reser sig upp o går längs möbler och kryper i RAKET FART!!!!
  4. 2
    Vilken uppvisning!!! Wow impad
    Oscar ska på 1års kontroll 3/3 och han kommer nog bara ha uppvisning med sitt leende med alla tänder som ploppat upp Han går inte än, reser sig upp o går längs möbler och kryper i RAKET FART!!!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Hoppas det gått/går bra hos läkaren idag, även här har det varit evighetsförkylning nu, så tråkigt . Vad skönt att det gick så bra på 1-årskontrollen annars. Duktig Ludvig !!! Han är ganska lika som min stora tjej, hon vägde precis 10 kg och var 76 cm på sin 1-årskoll. Hanna är ju något större, ska bli spännande att se hur hennes 1-årssiffror blir, hon sprängde ju 10 kgs redan vid 10 månader
  6. 3
    Hoppas det gått/går bra hos läkaren idag, även här har det varit evighetsförkylning nu, så tråkigt . Vad skönt att det gick så bra på 1-årskontrollen annars. Duktig Ludvig !!! Han är ganska lika som min stora tjej, hon vägde precis 10 kg och var 76 cm på sin 1-årskoll. Hanna är ju något större, ska bli spännande att se hur hennes 1-årssiffror blir, hon sprängde ju 10 kgs redan vid 10 månader
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Det där låter som Hannah... förutom tänderna ska skriva ett inlägg om det .
  8. 4
    Det där låter som Hannah... förutom tänderna ska skriva ett inlägg om det .
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Vilken duktig kille! Men trist med förkylning. Ska bli kul att se Frejas siffror på 1-års kontrollen. Undrar om hon kommer att kunna gå då. Tror att hon kommer att ha tagit sitt första steg, men inte gå än då.
  10. 5
    Vilken duktig kille! Men trist med förkylning. Ska bli kul att se Frejas siffror på 1-års kontrollen. Undrar om hon kommer att kunna gå då. Tror att hon kommer att ha tagit sitt första steg, men inte gå än då.
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Han är väldigt duktig din Ludvig!Förstår om du är stolt!!!
    Trist att han varit så förkyld längeHoppas det gick bra hos läkaren idag!Har man 18 mån kontroll?Jag måste erkänna att jag inte har en susningDet måste vi också ha tror jag...
  12. 6
    Han är väldigt duktig din Ludvig!Förstår om du är stolt!!!
    Trist att han varit så förkyld längeHoppas det gick bra hos läkaren idag!Har man 18 mån kontroll?Jag måste erkänna att jag inte har en susningDet måste vi också ha tror jag...
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Roligt att impa på BVC-tanten - duktigt Ludvig!!

    Leon gör också allt det där så jag hoppas vi kan impa vi med om en dryg månad till

    FAst...han pratar dock icke....inte ens ett litet mamma kommer ut (som är menad som mamma...mamamama kan han säga ibland)
  14. 7
    Roligt att impa på BVC-tanten - duktigt Ludvig!!

    Leon gör också allt det där så jag hoppas vi kan impa vi med om en dryg månad till

    FAst...han pratar dock icke....inte ens ett litet mamma kommer ut (som är menad som mamma...mamamama kan han säga ibland)

Liknande trådar

  1. 1års kontroll avklarad
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 20:20
  2. 1års kontroll
    By Sofia m Ludvig in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 10:58
  3. 1års kontroll..
    By tessa84 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 23:06
  4. 1års kontroll och vaccinering
    By mamin in forum _05 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 14:21
  5. Casper ska på 1års kontroll
    By MammaCaf in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar