Tand i sikte!!!
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Tand i sikte!!!

    I fredags kom Hannahs första tand igenom, 11 månader och 9 dagar tog det för henne vi som satsade på att hon skulle fira 1-årsdagen utan tänder . Hon har haft oooooont i sin mun när den brutit igenom så det var några nätter med mkt vakentid *gäsp*. Nu har det lugnat ner sig men hon vaknar oftast ganska tidigt på natten och är svår att söva om, jätteledsen och måste komma över till oss för att bli lugn. Vaknar redan vid 6 också från att ha kunnat sova till 8, i morse låg hon och klättrade, kramade, pussade och "pruttade" på mig tills jag behagade kliva upp, gulligt på ett sätt men inte så mycket skönhetssömn *behövs*

    Hoppas ni alla har en fin dag! Här är lite grått o trist men vi ska nog göra en utflykt till en stor lekpark i eftermiddag, bara det inte börjar regna...

    Kram!
    Annie med E -06, H -08 och nytillskottet F född på annandagen -11.
  2. 1
    Tand i sikte!!! I fredags kom Hannahs första tand igenom, 11 månader och 9 dagar tog det för henne vi som satsade på att hon skulle fira 1-årsdagen utan tänder . Hon har haft oooooont i sin mun när den brutit igenom så det var några nätter med mkt vakentid *gäsp*. Nu har det lugnat ner sig men hon vaknar oftast ganska tidigt på natten och är svår att söva om, jätteledsen och måste komma över till oss för att bli lugn. Vaknar redan vid 6 också från att ha kunnat sova till 8, i morse låg hon och klättrade, kramade, pussade och "pruttade" på mig tills jag behagade kliva upp, gulligt på ett sätt men inte så mycket skönhetssömn *behövs*

    Hoppas ni alla har en fin dag! Här är lite grått o trist men vi ska nog göra en utflykt till en stor lekpark i eftermiddag, bara det inte börjar regna...

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Grattis till tanden! Men trist med sömnen, förstår att det är jobbigt.
  4. 2
    Grattis till tanden! Men trist med sömnen, förstår att det är jobbigt.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Heja!Vad kul att den tittat fram nu.Det måste ju göra väldigt ont!
    Hoppas du får sova bättre i natt!Vi börjar få lite sol nu.*hoppas*Det e så trist med gråt grått grått!
  6. 3
    Heja!Vad kul att den tittat fram nu.Det måste ju göra väldigt ont!
    Hoppas du får sova bättre i natt!Vi börjar få lite sol nu.*hoppas*Det e så trist med gråt grått grått!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Vad kul!

    Då har hon iaf en liten bissing lagom till 1-årsdagen.

    Kasper har ju flest av mina barn. De andra har bara haft 4 vid ett år men Kasper har haft 6 riktigt länge nu. Får väl se om han lyckas skrapa ihop 2 till isf så har han dubbla potten, han har ju en månad kvar innan han fyller
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  8. 4
    Vad kul! Då har hon iaf en liten bissing lagom till 1-årsdagen.

    Kasper har ju flest av mina barn. De andra har bara haft 4 vid ett år men Kasper har haft 6 riktigt länge nu. Får väl se om han lyckas skrapa ihop 2 till isf så har han dubbla potten, han har ju en månad kvar innan han fyller

Liknande trådar

  1. Lös tand och permanent tand
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 11:53
  2. En ny dag i sikte!!!
    By morsamorsan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-04, 19:19
  3. Liv i sikte...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 23:33
  4. "Min tand é lös, åh min tand é lös...
    By --vickan-- in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 17:41
  5. Fin dag i sikte
    By SiPen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 10:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar