Långt håt 6 mån bebis
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Långt håt 6 mån bebis

    Hej,
    Min dotter är 6 månader och har JÄTTE mycket hår. Hon föddes med de och har ej tappat ¨något det blir bara mer och mer.
    Nu e de så hon är så jävla håröm så vet någon om det finns bebis balsam ..
    Eller om någon vet någon annats som gör håret lent på bebisar så de inte tovar sig..

    mvh
    Sandra
  2. 1
    Långt håt 6 mån bebis Hej,
    Min dotter är 6 månader och har JÄTTE mycket hår. Hon föddes med de och har ej tappat ¨något det blir bara mer och mer.
    Nu e de så hon är så jävla håröm så vet någon om det finns bebis balsam ..
    Eller om någon vet någon annats som gör håret lent på bebisar så de inte tovar sig..

    mvh
    Sandra
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Det finns ju

    spraybalsam för barn. Det använder vi på vår hårömma 2½-åring varje dag för att öht kunna borsta hennes hår.
    Men i övrigt behöver ju inte balsamet komma i kontakt med hårbotten, det räcker ju att ta ute i längderna....och då kan man ju använda vuenvarianten.
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  4. 2
    Det finns ju spraybalsam för barn. Det använder vi på vår hårömma 2½-åring varje dag för att öht kunna borsta hennes hår.
    Men i övrigt behöver ju inte balsamet komma i kontakt med hårbotten, det räcker ju att ta ute i längderna....och då kan man ju använda vuenvarianten.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    våran lilla tös har rätt rejält med hår, lockigt dessutom (kan nog bli afro när hon blir äldre..)

    vi använder bara babyolja till hennes hår.. efter varje hårtvätt... fungerar jättebra för oss
  6. 3
    våran lilla tös har rätt rejält med hår, lockigt dessutom (kan nog bli afro när hon blir äldre..)

    vi använder bara babyolja till hennes hår.. efter varje hårtvätt... fungerar jättebra för oss
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Hej! Jag brukar läsa din blogg. Måste bara säga att jag blir glad när jag ser att du är här och skriver på aff. Hoppas allt blir bättre för dig snart. Många kramar!
  8. 4
    Hej! Jag brukar läsa din blogg. Måste bara säga att jag blir glad när jag ser att du är här och skriver på aff. Hoppas allt blir bättre för dig snart. Många kramar!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Jag vet inte om det finns något mirakelmedel direkt... Min erfarenhet är att bebishåret alltid tovar sig och att man inte får någon ordning på det förrän man hunnit klippa bort det som fanns när de föddes.

    Fast barns hår är förstås olika liksom vuxnas, jag talar bara utifrån min dotter med tunt, lockigt "svenskt" hår.
  10. 5
    Jag vet inte om det finns något mirakelmedel direkt... Min erfarenhet är att bebishåret alltid tovar sig och att man inte får någon ordning på det förrän man hunnit klippa bort det som fanns när de föddes.

    Fast barns hår är förstås olika liksom vuxnas, jag talar bara utifrån min dotter med tunt, lockigt "svenskt" hår.
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Tack :)

    Vad glad jag blir!!
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  12. 6
    Tack :) Vad glad jag blir!!

Liknande trådar

  1. Åka långt i bil med bebis
    By Cras in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-04-06, 10:04
  2. Åka långt i bil med bebis?
    By Stigge in forum _1106 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 09:13
  3. Åka långt med bebis.?
    By Karin&Emilia in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:44
  4. Bebis mår bra! *långt*
    By Fru Kanin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 23:05
  5. Bebis som ligger långt ner?
    By Anna - änglamamma in forum Komplikationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 09:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar