Pojkes intresse av flicka
_02/03 Vinterbarn
  1. Mamman till 6 åring
    #1

    Pojkes intresse av flicka

    Hej!
    Min 6 åring har varit hemma och lekt en hel dag hos sina 6 åriga tvillingkompisar som hon tycker så mycket om, en flicka och en pojke. Hade haft jättekul.

    Men på kvällen hemma, var hon ledsen och sa att pojken inte är så snäll alltid.
    Vad gjorde han då, frågade jag?
    Han ville titta i mina trosor, sa min dotter, med stora tårar rullande nedför kinderna.

    Är det här naturligt?! Börjar barn intressera sig för andras kön i den här åldern. jag har inget sådant minne själv alls, när jag var liten.

    Ska jag prata med pojkens föräldrar, eller är det här normalt 6 årigt pojkigt/flickigt??
  2. 1
    Pojkes intresse av flicka Hej!
    Min 6 åring har varit hemma och lekt en hel dag hos sina 6 åriga tvillingkompisar som hon tycker så mycket om, en flicka och en pojke. Hade haft jättekul.

    Men på kvällen hemma, var hon ledsen och sa att pojken inte är så snäll alltid.
    Vad gjorde han då, frågade jag?
    Han ville titta i mina trosor, sa min dotter, med stora tårar rullande nedför kinderna.

    Är det här naturligt?! Börjar barn intressera sig för andras kön i den här åldern. jag har inget sådant minne själv alls, när jag var liten.

    Ska jag prata med pojkens föräldrar, eller är det här normalt 6 årigt pojkigt/flickigt??
  3. anonymt namn
    #2

    Ja, det gör de

    Min lillebror var runt 6år när han och hans tjejkompis klädde av sig alla kläder och pillade på varandra och lekte att de var apor. Är rätt vanligt för åldern men jag skulle absolut pratat med pojkens föräldrar så får de sedan tala med sin son.
  4. 2
    Ja, det gör de Min lillebror var runt 6år när han och hans tjejkompis klädde av sig alla kläder och pillade på varandra och lekte att de var apor. Är rätt vanligt för åldern men jag skulle absolut pratat med pojkens föräldrar så får de sedan tala med sin son.
  5. SMBL
    #3
    Ja sexåringar brukar hamna i första puberteten har jag hört. På min sons dagis får de ofta säga till barnen att de inte får ta på varandra och liknande. Min son har själv "varit kär" i många av flickorna och har också börjat bli intresserad av snoppar och snippor. Helt normalt säger dagispersonalen.
  6. 3
    Ja sexåringar brukar hamna i första puberteten har jag hört. På min sons dagis får de ofta säga till barnen att de inte får ta på varandra och liknande. Min son har själv "varit kär" i många av flickorna och har också börjat bli intresserad av snoppar och snippor. Helt normalt säger dagispersonalen.

Liknande trådar

  1. Intresse
    By mamma&bonusmamma in forum Styvfamiljer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 23:36
  2. "Om en flicka gifter sig med en flicka
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 19:38
  3. Intresse för mat?
    By Lillis mamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 19:07
  4. Intresse....
    By anonym tjej in forum Pappasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 08:41
  5. För er med get-intresse..
    By Lillmorran in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 15:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar