Hur normal är jag/vi då??
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Hur normal är jag/vi då??

    Var iväg på kyrkis. Melwin somnade i babyskyddet, ställde in honom och han sov vidare. Wilma somnade inte i bilen som tur va och hon fick ju sova när hon kom hem, hemma halv ett. Vid halv 2 tänkte jag att jag blundar lite för Melwin vaknar ju snart och vill ha mat. När jag blundat lite som jag tror är 5minuter så är klockan 15.00 och jag har blundat länge, Melwin vaknade precis och Wilma sover än. Hur normala är vi då?? Fast de var ssåå sköönt och så behövligt
  2. 1
    Hur normal är jag/vi då?? Var iväg på kyrkis. Melwin somnade i babyskyddet, ställde in honom och han sov vidare. Wilma somnade inte i bilen som tur va och hon fick ju sova när hon kom hem, hemma halv ett. Vid halv 2 tänkte jag att jag blundar lite för Melwin vaknar ju snart och vill ha mat. När jag blundat lite som jag tror är 5minuter så är klockan 15.00 och jag har blundat länge, Melwin vaknade precis och Wilma sover än. Hur normala är vi då?? Fast de var ssåå sköönt och så behövligt
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Åh, så skönt, passa på och vila/sova när barnen sover för det gör underverk för en ibland att få den vilan
  4. 2
    Åh, så skönt, passa på och vila/sova när barnen sover för det gör underverk för en ibland att få den vilan
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Åååå, härligt! Fattar det som att Melwin sov ovanligt mycket i går. Vad fick det för effekt på nattsömnen, sov han som vanligt eller bättre/sämre?
  6. 3
    Åååå, härligt! Fattar det som att Melwin sov ovanligt mycket i går. Vad fick det för effekt på nattsömnen, sov han som vanligt eller bättre/sämre?
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    natt sömnen??? vad är de?? åkte och hälsade på min morfar på sjukhuset och melwin sove igen.... nä men han somnade som vanligt, han vaknade dock lite mer än vanlöigt och svårare att söva, men annrs så var de som vanligt.... men jag var utvilad
  8. 4
    natt sömnen??? vad är de?? åkte och hälsade på min morfar på sjukhuset och melwin sove igen.... nä men han somnade som vanligt, han vaknade dock lite mer än vanlöigt och svårare att söva, men annrs så var de som vanligt.... men jag var utvilad
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    ja de var så underbart skönt..... jag blev utvilad för stunden
  10. 5
    ja de var så underbart skönt..... jag blev utvilad för stunden

Liknande trådar

  1. Normal?
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 08:22
  2. Normal
    By bigmouth in forum _1006 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 16:47
  3. är jag normal??
    By xaramia in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 20:12
  4. Hur normal är jag?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 18:41
  5. normal?
    By Ulrika in forum Planera för barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 10:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar