Filmad Sara
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Filmad Sara

    Jag filmade Sara, när hon ritade av sin familj. Tyckte det var lite kul. Finns på min blogg om någon är nyfiken. Under "Tror ni de kom" ifall det halkat ner en bit. Här har vi sportlov, vilket Sara firar med att bli redigt förkyld. Inte så mycket att vi behövt hålla oss inne än, som tur var och hellre nu när jag i alla fall är ledig såklart.

    (även på höstbarn, men vi skulle ju ha lite fler inlägg )
  2. 1
    Filmad Sara Jag filmade Sara, när hon ritade av sin familj. Tyckte det var lite kul. Finns på min blogg om någon är nyfiken. Under "Tror ni de kom" ifall det halkat ner en bit. Här har vi sportlov, vilket Sara firar med att bli redigt förkyld. Inte så mycket att vi behövt hålla oss inne än, som tur var och hellre nu när jag i alla fall är ledig såklart.

    (även på höstbarn, men vi skulle ju ha lite fler inlägg )
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Guv vad duktig hon är!

    Har hon konstnärligt blod i sina ådror? Sådär avancerat ritar inte Alva. Hon lämnar bort sånt som hår, öron, näsa. Hon har ritat en "huvudfoting" på insidan av badrumsskåpet med kajalpenna i ett obevakat ögonblick
    ASA (med Alva 051030) - trebarnsmamma från Finland.
    Bloggar på moomis.blogspot.com
  4. 2
    Guv vad duktig hon är! Har hon konstnärligt blod i sina ådror? Sådär avancerat ritar inte Alva. Hon lämnar bort sånt som hår, öron, näsa. Hon har ritat en "huvudfoting" på insidan av badrumsskåpet med kajalpenna i ett obevakat ögonblick
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Vad duktig hon är på att rita!
    Så kan inte Moa rita.
  6. 3
    Vad duktig hon är på att rita!
    Så kan inte Moa rita.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    HAHA

    En framtida grafittimålare. De kan då de barnen
  8. 4
    HAHA En framtida grafittimålare. De kan då de barnen
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Det har precis kommit

    för någon månad sedan var det mest runda ringar. Nu är hon helt manisk på huvudfotingar och fyller papper efter papper. SKönt att hon är tidig på något, eftersom hon varken slutat med napp eller blöja och inte har så där väldigt utvecklat språk.
  10. 5
    Det har precis kommit för någon månad sedan var det mest runda ringar. Nu är hon helt manisk på huvudfotingar och fyller papper efter papper. SKönt att hon är tidig på något, eftersom hon varken slutat med napp eller blöja och inte har så där väldigt utvecklat språk.
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    fast du ska se att hon både kan rita, har lagt napp och blöja innan hon är 15
    Blöjan har vi kvar på Jesper, men jag har en känsla av att han kan kontrollera kisseriet, men han vill inte. Maken till envis unge får man leta efter!
  12. 6
    fast du ska se att hon både kan rita, har lagt napp och blöja innan hon är 15
    Blöjan har vi kvar på Jesper, men jag har en känsla av att han kan kontrollera kisseriet, men han vill inte. Maken till envis unge får man leta efter!
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7

    De låter lika

    Hon kan mycket väl gå utan. Tex så går hon på toa om hon ska bada och känner sig kissnödig, eller om hon råkar vara naken annars, men hon har blivit skrämd av att hon inte fattar när bajset kommer. Och så är hon så infernaliskt envis Tänker precis som du säger, att vid femton lär det ju funka
  14. 7
    De låter lika Hon kan mycket väl gå utan. Tex så går hon på toa om hon ska bada och känner sig kissnödig, eller om hon råkar vara naken annars, men hon har blivit skrämd av att hon inte fattar när bajset kommer. Och så är hon så infernaliskt envis Tänker precis som du säger, att vid femton lär det ju funka
  15. S-mamman
    #8
    Hon ritar verkligen jättefint! En blivande konstnär, sannerligen.
  16. 8
    Hon ritar verkligen jättefint! En blivande konstnär, sannerligen.
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9

    Tack du :)

    Hon har två bröder att inspireras av (den tredje har aldrig gillat att rita direkt) och så gillar ju jag att både rita och pyssla, så det ligger väl i blodet och miljön
  18. 9
    Tack du :) Hon har två bröder att inspireras av (den tredje har aldrig gillat att rita direkt) och så gillar ju jag att både rita och pyssla, så det ligger väl i blodet och miljön
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10

    Wow...

    vad duktig hon är! Här har storebror precis lärt sig rita "riktiga" saker Det är så häftigt när de lär sig för det kan gå så fort.

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  20. 10
    Wow... vad duktig hon är! Här har storebror precis lärt sig rita "riktiga" saker Det är så häftigt när de lär sig för det kan gå så fort.

    Kram!

Liknande trådar

  1. Filmad Sara
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 01:04
  2. Maia filmad. :)
    By maximum in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 08:13
  3. Maia filmad. :)
    By maximum in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 11:59
  4. Om man blir filmad för TV
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 12:37
  5. Bli filmad...
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 20:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar