1års fika/Läkarbesök
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    1års fika/Läkarbesök

    Idag hade vi 1års fika med Ludvigs "kompisar" så det var 6 mammor+6barn här som fikade och lekte i Ludvigs nya rum.Livat men väldigt trevligt.Ludvig däckade kl 19 idag.
    Vi var hos läkaren innan kalaset.Han lyssnade på lungorna som lät jättebra,antingen är det en långdragen förkylning som gett retningar på luftrören,astma eller allergi(vi har katt) Så nu ska vi börja med att ta ett allmän allergi prov för att reda ut om det är någon allergi sen går vi vidare efter det.Fick hostmedicin utskriven idag som han ska få på kvällen.Jag håller tummarna för att det är en förkylning och inget annt,gör det ni med.......
  2. 1
    1års fika/Läkarbesök Idag hade vi 1års fika med Ludvigs "kompisar" så det var 6 mammor+6barn här som fikade och lekte i Ludvigs nya rum.Livat men väldigt trevligt.Ludvig däckade kl 19 idag.
    Vi var hos läkaren innan kalaset.Han lyssnade på lungorna som lät jättebra,antingen är det en långdragen förkylning som gett retningar på luftrören,astma eller allergi(vi har katt) Så nu ska vi börja med att ta ett allmän allergi prov för att reda ut om det är någon allergi sen går vi vidare efter det.Fick hostmedicin utskriven idag som han ska få på kvällen.Jag håller tummarna för att det är en förkylning och inget annt,gör det ni med.......
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Åh, vilken dag du verkar ha haft Ludvig! Både läkarbesök och kalas
    Jag frågar er också, hur har ni gjort med inbjudningar (ringt, sms, kort?) och presenter (undanbett er, bestämt summa?)

    Hoppas hostmedicinen hjälper och att det bara är en förkylning!!
    Kramar
  4. 2
    Åh, vilken dag du verkar ha haft Ludvig! Både läkarbesök och kalas
    Jag frågar er också, hur har ni gjort med inbjudningar (ringt, sms, kort?) och presenter (undanbett er, bestämt summa?)

    Hoppas hostmedicinen hjälper och att det bara är en förkylning!!
    Kramar
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Du har mina och Dantes tummar och tår!!!
    Hoppas verkligen inte det är allergi.Min sambo var väldigt känslig för katter som barn men har inga tecken på känslighet som vuxen(vet inte om det var allergi eller känslighet)

    Mysigt med fika dock!!!Låter hur mysigt som helst!
  6. 3
    Du har mina och Dantes tummar och tår!!!
    Hoppas verkligen inte det är allergi.Min sambo var väldigt känslig för katter som barn men har inga tecken på känslighet som vuxen(vet inte om det var allergi eller känslighet)

    Mysigt med fika dock!!!Låter hur mysigt som helst!
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Intensiv men rolig dag Vi hade närmsta släkten på kalas,farmor&farfar,mormor&mor far,gammelfarmor,faster m fam,moster m barn,morbror=20st....
    jag ringde runt och bjöd dem!! Presenter sa vi inte så mycket om,några frågade vad han behövde,andra handlade på fri hand alla var toppen!!!
    Vi bjöd på Gulachsoppa med viltkött,bröd sen kaffe och tårta.Hade presentöppning efter tårtan.det vart ett jättelyckat kalas för alla,liten som stor.Lycka till!!! kram
  8. 4
    Intensiv men rolig dag Vi hade närmsta släkten på kalas,farmor&farfar,mormor&mor far,gammelfarmor,faster m fam,moster m barn,morbror=20st....
    jag ringde runt och bjöd dem!! Presenter sa vi inte så mycket om,några frågade vad han behövde,andra handlade på fri hand alla var toppen!!!
    Vi bjöd på Gulachsoppa med viltkött,bröd sen kaffe och tårta.Hade presentöppning efter tårtan.det vart ett jättelyckat kalas för alla,liten som stor.Lycka till!!! kram

Liknande trådar

  1. 1års önskningar
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 15:14
  2. 1års fika/Läkarbesök
    By Sofia m Ludvig in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 09:55
  3. 1års kontroll
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 12:19
  4. 1års kontroll
    By Sofia m Ludvig in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 10:58
  5. 1års-tårta?
    By Love in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 17:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar