Sofia9: Hur gick det med vagnsköpet?
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Sofia9: Hur gick det med vagnsköpet?

    Ja, har ni köpt någon vagn eller avvaktar ni? Vad blev det för vagn, om ni slagit till?

    Vi ska åka bort nu i helgen och det enda som får plats i bilen är vagnen. Så känns det i alla fall... Skulle väldigt gärna vilja ha en smidigare variant när Ingrid snart kan sitta och även ligga i en sittvagn med liggläge. Men vilken, det är frågan det!
    *** Har döttrarna Greta född i mars -05 och Ingrid född 080829 ***
    ***Bloggar på http://gi-mamma.blogspot.com/***
  2. 1
    Sofia9: Hur gick det med vagnsköpet? Ja, har ni köpt någon vagn eller avvaktar ni? Vad blev det för vagn, om ni slagit till?

    Vi ska åka bort nu i helgen och det enda som får plats i bilen är vagnen. Så känns det i alla fall... Skulle väldigt gärna vilja ha en smidigare variant när Ingrid snart kan sitta och även ligga i en sittvagn med liggläge. Men vilken, det är frågan det!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Det blev något helt annat än jag först tänkt... när vi väl tittade på dem insåg vi att Emmaljungas Scooter och Brios Race var nästan lika stora och tunga som vår Brio Kombi. Vi valde istället en BMX Basic, se http://www.babyland.se/sulky-bmx-bas...IL0221701.aspx . Har inte börjat använda den, men den verkar väldigt smidig, stadig och man kan fälla bak ryggstödet. Bra pris också! Dock viks den på mitten när man fäller ihop, så den blir inte jätteliten ihopfälld.
  4. 2
    Det blev något helt annat än jag först tänkt... när vi väl tittade på dem insåg vi att Emmaljungas Scooter och Brios Race var nästan lika stora och tunga som vår Brio Kombi. Vi valde istället en BMX Basic, se http://www.babyland.se/sulky-bmx-bas...IL0221701.aspx . Har inte börjat använda den, men den verkar väldigt smidig, stadig och man kan fälla bak ryggstödet. Bra pris också! Dock viks den på mitten när man fäller ihop, så den blir inte jätteliten ihopfälld.
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Aha! Ja, det kan ju vara något... Såg att de har kampanj på crescents paraplyvagn också, men jag är lite tveksam. Man måste förstås kolla om den är stadig nog, men jag har också läst på barnvagnssnacket att det är kvalitetsproblem med dem.

    Jaja, man får väl ta och lugna sig lite, det känns som om vi kommer att använda Novan ett bra tag till i alla fall. Men det vore bra skönt att ha en smidigare vagn att hysta in i bilen när man ska iväg och handla och sånt!
  6. 3
    Aha! Ja, det kan ju vara något... Såg att de har kampanj på crescents paraplyvagn också, men jag är lite tveksam. Man måste förstås kolla om den är stadig nog, men jag har också läst på barnvagnssnacket att det är kvalitetsproblem med dem.

    Jaja, man får väl ta och lugna sig lite, det känns som om vi kommer att använda Novan ett bra tag till i alla fall. Men det vore bra skönt att ha en smidigare vagn att hysta in i bilen när man ska iväg och handla och sånt!

Liknande trådar

  1. Sofia9
    By Lena m T,N,I in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 16:40
  2. Jag trotsade regnet och gick ut och gick
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-08-17, 21:01
  3. Jag gick
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 18:33
  4. Jaha så gick det som det gick
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 18:41
  5. Gick bra för mig oxå!!
    By Lily m T-03 v13 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 15:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar