Liten fråga
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Liten fråga

    Hej alla glada här inne. Tänkte smyga in här då jag precis har plussat efter 3 år med min första pergo(enkelkur) + ovitrelle.
    Jag har en fråga som jag hoppas få svar på från någon.
    Är det normalt med ont i ländryggen vid början av en graviditet? har haft så ont i några dagar nu. Och jag inga goda erfarenheter från den sortens ont, då det ledde till missfall senaste gången. Är jätte orolig nu. Idag är det något bättre , men väldigt ömt i ländryggen när jag trycker där det har gjort ont.
    Tacksam för svar...
  2. 1
    Liten fråga Hej alla glada här inne. Tänkte smyga in här då jag precis har plussat efter 3 år med min första pergo(enkelkur) + ovitrelle.
    Jag har en fråga som jag hoppas få svar på från någon.
    Är det normalt med ont i ländryggen vid början av en graviditet? har haft så ont i några dagar nu. Och jag inga goda erfarenheter från den sortens ont, då det ledde till missfall senaste gången. Är jätte orolig nu. Idag är det något bättre , men väldigt ömt i ländryggen när jag trycker där det har gjort ont.
    Tacksam för svar...
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Jag tror inte du behöver vara orolig, att du har ont handlar nog om hormonerna! Det hör nog mer ihop med graviditeten än att få missfall, lycka till kram
  4. 2
    Jag tror inte du behöver vara orolig, att du har ont handlar nog om hormonerna! Det hör nog mer ihop med graviditeten än att få missfall, lycka till kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Tack!!! Känner mig lite lugnare. Har läst lite på nätet också..Det är nog som du säger...
    Kram.
  6. 3
    Tack!!! Känner mig lite lugnare. Har läst lite på nätet också..Det är nog som du säger...
    Kram.
  7. Pirrigt!
    #4

    Grattis till plusset

    Jag har också ont i ländrygg , och molvärk. Det är obehagligt men är i flesta fall ett positivt tecken på att det växer så det knakar.
  8. 4
    Grattis till plusset Jag har också ont i ländrygg , och molvärk. Det är obehagligt men är i flesta fall ett positivt tecken på att det växer så det knakar.
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Men ÅH grattis!!! Så härligt det känns att ´höra att du lyckats på din första pergokur. Jag har också tagit min första pergokur för min pcos och sitter nu förhoppningsfull och väntar tills om en vecka då jag kan testa....
    Kände du att det drog och drog hela tiden från ägglossning till du testade positivt? Det känns för mig nästan hela tiden faktiskt. Och jag undrar om det kan vara positivt eller om det bara är tabletterna som gör det. Var en vecka sen jag hade ägglossning.

    Kram
    *** - 46 kilo***
  10. 5
    Men ÅH grattis!!! Så härligt det känns att ´höra att du lyckats på din första pergokur. Jag har också tagit min första pergokur för min pcos och sitter nu förhoppningsfull och väntar tills om en vecka då jag kan testa....
    Kände du att det drog och drog hela tiden från ägglossning till du testade positivt? Det känns för mig nästan hela tiden faktiskt. Och jag undrar om det kan vara positivt eller om det bara är tabletterna som gör det. Var en vecka sen jag hade ägglossning.

    Kram
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Tack så mycket. Grattis till dig me
    Jo visst, det är ju jätteobehagligt med ont i ländryggen. Trodde jag skulle blöda när som helst ju. Och i natt drömde jag att jag var skengravid bara och blödde jätte mycket när jag var på toan.
    Tur att det bara var en dröm
  12. 6
    Tack så mycket. Grattis till dig me
    Jo visst, det är ju jätteobehagligt med ont i ländryggen. Trodde jag skulle blöda när som helst ju. Och i natt drömde jag att jag var skengravid bara och blödde jätte mycket när jag var på toan.
    Tur att det bara var en dröm
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Tack tack och hoppas du också får plussa snart. Håller tummarna
    Alltså det kändes ju lite i magen precis som du beskriver. Men inte hela tiden.Det är nog pergon som arbetar för fullt Men det jag mest kände var att jag fick superömma bröst. Som sedan började släppa efter ca 1 vecka efter pergon.
    Lycka till!
  14. 7
    Tack tack och hoppas du också får plussa snart. Håller tummarna
    Alltså det kändes ju lite i magen precis som du beskriver. Men inte hela tiden.Det är nog pergon som arbetar för fullt Men det jag mest kände var att jag fick superömma bröst. Som sedan började släppa efter ca 1 vecka efter pergon.
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. En liten, liten fråga!
    By Smilan in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-06-26, 23:26
  2. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  3. En liten fråga...
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 20:59
  4. En liten liten fråga
    By Ordentlig in forum Etik & moral
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 23:49
  5. Har en liten fråga...
    By mirmis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-24, 08:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar