Nugga! Barnklädeshjälp!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Nugga! Barnklädeshjälp!

    Den här overallen:
    http://www.konceptkids.dk/flyverdragt-baby-p-1299.html
    Vet du om det är en tunn ofodrad "regnoverall"? Jag trodde det, men sen blev jag lite osäker eftersom det finns en egen rubrik för regnkläder på sidan...
    Letar efter "krypa runt i sandlådan" kläder till Lovis... MMen det ska ju inte va en vinteroverall... Jag vill ha nåt som funkar även i sommar om det är lite kyligt och blött.
    Vad tror du? Och vet du nåt om CelaVikläderna? Är dom bra?

    /A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  2. 1
    Nugga! Barnklädeshjälp! Den här overallen:
    http://www.konceptkids.dk/flyverdragt-baby-p-1299.html
    Vet du om det är en tunn ofodrad "regnoverall"? Jag trodde det, men sen blev jag lite osäker eftersom det finns en egen rubrik för regnkläder på sidan...
    Letar efter "krypa runt i sandlådan" kläder till Lovis... MMen det ska ju inte va en vinteroverall... Jag vill ha nåt som funkar även i sommar om det är lite kyligt och blött.
    Vad tror du? Och vet du nåt om CelaVikläderna? Är dom bra?

    /A
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Nja

    Nej, jag tror att det är en riktig overall. Overall heter 'flyverdragt' på danska. Ofodrade overaller brukar heta 'køredragt' eller 'regndragt' eller liknande. Och dessutom är den på rea, det brukar indikera att det är från vintersäsongen.
    Jag vet att t.ex Ticket to Heaven har små regnoveraller, alltså som ett regnställ fast en hel overall.
    Celavi har vi bara haft gummistövlar från, men de har varit riktigt bra!
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  4. 2
    Nja Nej, jag tror att det är en riktig overall. Overall heter 'flyverdragt' på danska. Ofodrade overaller brukar heta 'køredragt' eller 'regndragt' eller liknande. Och dessutom är den på rea, det brukar indikera att det är från vintersäsongen.
    Jag vet att t.ex Ticket to Heaven har små regnoveraller, alltså som ett regnställ fast en hel overall.
    Celavi har vi bara haft gummistövlar från, men de har varit riktigt bra!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Typiskt...

    Undrar varför jag fått för mig det då... Men det var kanske för att det ju inte står nåt om foder eller om hur varm den var.
    Jaja, jag får helt enkelt leta vidare...

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  6. 3
    Typiskt... Undrar varför jag fått för mig det då... Men det var kanske för att det ju inte står nåt om foder eller om hur varm den var.
    Jaja, jag får helt enkelt leta vidare...

    //A

Liknande trådar

  1. Nugga!
    By -svea- in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 10:46
  2. Nugga!
    By FruNilsson in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 10:34
  3. Nugga??
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 11:48
  4. Nugga!
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 15:18
  5. Nugga!
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 14:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar