Hallelulja!
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Hallelulja!

    Sju miljoner gravsymptom kunde inte ha fel, jag är på smällen!

    Det är så lustigt för med förra kände jag knappt av den, mådde oförskämt bra hela tiden så hur ska den här sluta? Jag mår så illa bläää

    Men jag mår gärna pyton bara den lilla vill vara kvar och bli en frisk liten novemberbebis!

    Jag vill berätta för hela världen, jag är sååå glad! Jag vet att jag borde vänta med att berätta men jag vill dela glädjen med de närmsta, och då oxå kunna få deras stöd om det blir mf igen.. det är väl inte fel va?

    *Gruppkram*
    Liselott med Gustav f. 20070121 och Elvira f. 20091101 och ett litet frö bf 20130808
  2. 1
    Hallelulja! Sju miljoner gravsymptom kunde inte ha fel, jag är på smällen!

    Det är så lustigt för med förra kände jag knappt av den, mådde oförskämt bra hela tiden så hur ska den här sluta? Jag mår så illa bläää

    Men jag mår gärna pyton bara den lilla vill vara kvar och bli en frisk liten novemberbebis!

    Jag vill berätta för hela världen, jag är sååå glad! Jag vet att jag borde vänta med att berätta men jag vill dela glädjen med de närmsta, och då oxå kunna få deras stöd om det blir mf igen.. det är väl inte fel va?

    *Gruppkram*
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Grattis till plusset! Hoppas verkligen den lilla bebisen i magen stannar kvar =)

    Hoppas även jag får göra dig sällskap i denna grupp då jag är på BIM+1 idag och ingen mens i sikte än så länge =)

    Kram
  4. 2
    Grattis till plusset! Hoppas verkligen den lilla bebisen i magen stannar kvar =)

    Hoppas även jag får göra dig sällskap i denna grupp då jag är på BIM+1 idag och ingen mens i sikte än så länge =)

    Kram
  5. Pirrigt!
    #3

    Stort grattis!

    Ska bli roligt att följas åt!
  6. 3
    Stort grattis! Ska bli roligt att följas åt!
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Grattis till Dig!!!! VAd spännande! Jag hoppas jag också får må illa snart

    Kram
    *** - 46 kilo***
  8. 4
    Grattis till Dig!!!! VAd spännande! Jag hoppas jag också får må illa snart

    Kram
  9. Medlem sedan
    Feb 2009
    #5
    Jättegrattis!!
    Känner precis som dig med att vilja berätta för alla.. Vi funderar på att vänta nån vecka till och sen berätta för de närmaste iaf..
  10. 5
    Jättegrattis!!
    Känner precis som dig med att vilja berätta för alla.. Vi funderar på att vänta nån vecka till och sen berätta för de närmaste iaf..

Liknande trådar

  1. Hallelulja....
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 13:40
  2. hallelulja
    By Hanna Leia o *liten* in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 15:38
  3. hallelulja
    By Hanna Leia o *liten* in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 13:06
  4. Hallelulja!!! *långt*
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:23
  5. Hallelulja för nyagamla rön
    By --mm-- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar