Längtar efter våren!!!
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Längtar efter våren!!!

    Alla dessa sjukor gör mig helt galen!Dante har varit sjuk i flera veckor nu med olika sjukor och jag tyckte det var rätt skönt att den senaste förkylningen gav sig rätt lätt.

    Men då vaknar han i natt med feber istället!Magen krånglar fortfarande med på han
    Ska det aldrig ta slut för våra små?Det är ju många som bara är sjuka mest hela tiden!

    Nä nu vill jag ha vår och sol och att våra små får vara friska!
    Nån som vill göra en "jagvillhavårnudans" med mig?Försöka kan man ju
    Heja våren!
  2. 1
    Längtar efter våren!!! Alla dessa sjukor gör mig helt galen!Dante har varit sjuk i flera veckor nu med olika sjukor och jag tyckte det var rätt skönt att den senaste förkylningen gav sig rätt lätt.

    Men då vaknar han i natt med feber istället!Magen krånglar fortfarande med på han
    Ska det aldrig ta slut för våra små?Det är ju många som bara är sjuka mest hela tiden!

    Nä nu vill jag ha vår och sol och att våra små får vara friska!
    Nån som vill göra en "jagvillhavårnudans" med mig?Försöka kan man ju
    Heja våren!
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Jaaa jag vill också! Ska bli så skönt när man kan börja med vårkläder och det torkar upp lite ute. Ebba längtar också efter vår och sommar, hon brukar gå omkring ute och säga "vilket tråkigt väder, snart är det vår, sen blir det sooooommar och då ska vi bada i havet!". Hon ligger några månader fram .
    Men i dag är det faktiskt lite vår i luften här i Lund, just nu är det + 10 på vår uteplats när solen ligger på (är nog eg ca 4-5) och himlen är blå.
  4. 2
    Jaaa jag vill också! Ska bli så skönt när man kan börja med vårkläder och det torkar upp lite ute. Ebba längtar också efter vår och sommar, hon brukar gå omkring ute och säga "vilket tråkigt väder, snart är det vår, sen blir det sooooommar och då ska vi bada i havet!". Hon ligger några månader fram .
    Men i dag är det faktiskt lite vår i luften här i Lund, just nu är det + 10 på vår uteplats när solen ligger på (är nog eg ca 4-5) och himlen är blå.
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    Ja jag, *dansar för fullt* Vår vår vår nu får du kommer, och sjukdomar försvinna. Tycker det börjar kännas mer vårigt i luften med jämna mellanrum men sen kommer det bakslag, ungefär som med sjukdomarna (även om vi varit ganska förskoande)
  6. 3
    Ja jag, *dansar för fullt* Vår vår vår nu får du kommer, och sjukdomar försvinna. Tycker det börjar kännas mer vårigt i luften med jämna mellanrum men sen kommer det bakslag, ungefär som med sjukdomarna (även om vi varit ganska förskoande)
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Håller med dig till fullo. Skriker högt; VÅREN KOM NU. Men idaga har vi haft vårkänsla här. Sol och 5 plus blev det till slut. Krokuserna är på gång i min mamma och pappas rabatter.

    HEJA VÅREN
  8. 4
    Håller med dig till fullo. Skriker högt; VÅREN KOM NU. Men idaga har vi haft vårkänsla här. Sol och 5 plus blev det till slut. Krokuserna är på gång i min mamma och pappas rabatter.

    HEJA VÅREN
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Håller helt med!!!!! Nu är jag trött på allt snörvel, host o vakna nätter. Ge mig vår med scillor o crokus nu! Dansar lite för mig själv här....
  10. 5
    Håller helt med!!!!! Nu är jag trött på allt snörvel, host o vakna nätter. Ge mig vår med scillor o crokus nu! Dansar lite för mig själv här....
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Jag är på! Vi har ju dessutom varit och "mött våren" i Spanien och det var så skönt!!!

    Här är Nils snorig igen och har hostat ett antal gånger sedan han somnade vid 20-tiden.

    Nu dansar vi!!!!!
  12. 6
    Jag är på! Vi har ju dessutom varit och "mött våren" i Spanien och det var så skönt!!!

    Här är Nils snorig igen och har hostat ett antal gånger sedan han somnade vid 20-tiden.

    Nu dansar vi!!!!!
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    JAAAA!!! Idag har det ju varit lite vår i luften (tills det började snöa på kvällen) och det kändes så skönt! Jag gillar vintern och brukar inte längta till vår/sommar, men nu gör jag det. För Vilgots skull mest. Slippa alla kläder när man ska ut och kunna vara ute på ett annat sätt än nu.
    Dessutom har vi en supertrist "gårdsplan" som består av antingen vatten eller is, beroende på temperatur.
    Vi får hoppas att våren kommer med mars
  14. 7
    JAAAA!!! Idag har det ju varit lite vår i luften (tills det började snöa på kvällen) och det kändes så skönt! Jag gillar vintern och brukar inte längta till vår/sommar, men nu gör jag det. För Vilgots skull mest. Slippa alla kläder när man ska ut och kunna vara ute på ett annat sätt än nu.
    Dessutom har vi en supertrist "gårdsplan" som består av antingen vatten eller is, beroende på temperatur.
    Vi får hoppas att våren kommer med mars

Liknande trådar

  1. Längtar efter våren....
    By virre68 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 15:18
  2. Längtar du efter våren?
    By Sara Aff in forum Månadens fråga
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 16:05
  3. Längtar efter våren!
    By ZlatAnn in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 19:32
  4. Längtar efter våren
    By sofia_72 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 19:36
  5. Längtar efter våren nu
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 11:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar