Herre Gu' jag har plussat!
_0911 Novemberbarn
  1. Pirrigt!
    #1

    Herre Gu' jag har plussat!

    Tre positiva om än svaga streck i rätt riktning på tre lika test kan inte ha fel; det verkar ha tagit sig där inne i magen.
    Jag är skiträdd och jätteglad på en och samma gång över detta. Är jag verkligen gravid??!!

    Hur som helst, går in i ynka vecka 5 i morgon, BF blir runt 7 november om nu allt går vägen.

    Vi försöker ligga lågt med nyheten tills det är lite mindre färskt, även om man på ett sätt vill skrika ut det. Men nej, får lägga band på mig själv där. Har mått lite illa av och till i ett par dagar och öm i tuttarna men jag har mycket molvärk både i mage och rygg oxå. Vet att jag hade det med de andra två med och att det oftast är ett tecken p åatt det växer. Men det känns som om det ska börja blöda när som helst och det är rätt obehagligt.

    Men men, i morgon ska jag köpa ett dyringtest på apoteket (har kört med sådana tunna stickor man köper 20 för 129 kr över nätet) för att verkligen bekräfta detta. Har svårt för att greppa detta .

    Jaja nu är det en helt valig fredagkväll med let's dance på burken. Fast i min mage är det visst ingen vanlig fredag .
  2. 1
    Herre Gu' jag har plussat! Tre positiva om än svaga streck i rätt riktning på tre lika test kan inte ha fel; det verkar ha tagit sig där inne i magen.
    Jag är skiträdd och jätteglad på en och samma gång över detta. Är jag verkligen gravid??!!

    Hur som helst, går in i ynka vecka 5 i morgon, BF blir runt 7 november om nu allt går vägen.

    Vi försöker ligga lågt med nyheten tills det är lite mindre färskt, även om man på ett sätt vill skrika ut det. Men nej, får lägga band på mig själv där. Har mått lite illa av och till i ett par dagar och öm i tuttarna men jag har mycket molvärk både i mage och rygg oxå. Vet att jag hade det med de andra två med och att det oftast är ett tecken p åatt det växer. Men det känns som om det ska börja blöda när som helst och det är rätt obehagligt.

    Men men, i morgon ska jag köpa ett dyringtest på apoteket (har kört med sådana tunna stickor man köper 20 för 129 kr över nätet) för att verkligen bekräfta detta. Har svårt för att greppa detta .

    Jaja nu är det en helt valig fredagkväll med let's dance på burken. Fast i min mage är det visst ingen vanlig fredag .
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Vad kul! Nu börjar det arta sig här i gruppen.

    Jag känner mig oxå nojig över att det ska börja blöda när som helst, har haft mer ont idag, usch, men det kanske blir en skenmens den här månaden (ist för skengravid )

    Ta hand om dig!
  4. 2
    Vad kul! Nu börjar det arta sig här i gruppen.

    Jag känner mig oxå nojig över att det ska börja blöda när som helst, har haft mer ont idag, usch, men det kanske blir en skenmens den här månaden (ist för skengravid )

    Ta hand om dig!
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    åh så härligt! grattis!!! njut och känn livet =))

    Kram
    *** - 46 kilo***
  6. 3
    åh så härligt! grattis!!! njut och känn livet =))

    Kram

Liknande trådar

  1. Men Herre Gud!!!
    By Lillblomma in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 20:57
  2. Herre Gud
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 21:46
  3. Å herre min Jeh!
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-04-19, 18:44
  4. Herre min je
    By Jika in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 18:13
  5. HERRE GUD!!
    By lizza5 in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar