Bebispyssel
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Bebispyssel

    Jag går och längtar jag. Min syster ska ha barn i slutet av mars och en av mina bästa vänner är beräknad till den tionde. Så jag har plockat fram bebissaker (både som jag köpt till dom och som jag har efter S) och packat ner i var sin påse till dom. Tror ni dom blir glada:


    Amningsinlägg
    Mjölkuppsamlare
    Lansinoh salva
    Handduk med luva
    Lakan till vagn/vagga
    Hjälmmössa och tröja.
    Och så bästa böckerna:
    "Ditt kompetenta barn" av Jesper Juul
    "Växa och upptäcka världen"



    I morgon ska syrran dessutom hem till mina föräldrar och hämta alla Hjalmars och Sixtens babykläder, amningskudde, maxi cosi bilbarnstol + Quinny Zapp med adaptrar för babyskydd och massor av mer saker som jag ställt dit.


    Det är så myysigt att gå och längta efter litenliten bebis!
    Trebarnsmamma, 0408, 0804 och 1106.
  2. 1
    Bebispyssel Jag går och längtar jag. Min syster ska ha barn i slutet av mars och en av mina bästa vänner är beräknad till den tionde. Så jag har plockat fram bebissaker (både som jag köpt till dom och som jag har efter S) och packat ner i var sin påse till dom. Tror ni dom blir glada:


    Amningsinlägg
    Mjölkuppsamlare
    Lansinoh salva
    Handduk med luva
    Lakan till vagn/vagga
    Hjälmmössa och tröja.
    Och så bästa böckerna:
    "Ditt kompetenta barn" av Jesper Juul
    "Växa och upptäcka världen"



    I morgon ska syrran dessutom hem till mina föräldrar och hämta alla Hjalmars och Sixtens babykläder, amningskudde, maxi cosi bilbarnstol + Quinny Zapp med adaptrar för babyskydd och massor av mer saker som jag ställt dit.


    Det är så myysigt att gå och längta efter litenliten bebis!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    De blir säkert jätteglada! Jag får besök imorgon av en kompis som ska ha barn i maj. De ska låna en del av våra bebissaker för vi kommer nog inte ha användning av dem fler gånger. Så det känns bara roligt om någon annan vill fortsätta slita lite på dem.
  4. 2
    De blir säkert jätteglada! Jag får besök imorgon av en kompis som ska ha barn i maj. De ska låna en del av våra bebissaker för vi kommer nog inte ha användning av dem fler gånger. Så det känns bara roligt om någon annan vill fortsätta slita lite på dem.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Väntar jag med

    för min väninna har samma bf som jag, fast då ett år senare nu då 2009. Hoppas hon får en tjej för jag har en del påsar kläder som jag gärna vill bli av med. Det är ju roligt att ge till någon som uppskattar det.....
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Väntar jag med för min väninna har samma bf som jag, fast då ett år senare nu då 2009. Hoppas hon får en tjej för jag har en del påsar kläder som jag gärna vill bli av med. Det är ju roligt att ge till någon som uppskattar det.....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar