Blir ju alldeles nostalgisk!
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Blir ju alldeles nostalgisk!

    För ett år sen hade jag fått svaga värkar och börjat tro att det kanske var något på gång, och ja, vid 4-tiden i morgon bitti blir min lille prins ett år! Vad otroligt fort ett år har gått, ett underbart roligt år! Samtidigt känns det som om att han alltid har funnits hos mig, så självklar är han!

    Jag har sökt bakåt här i forumet och läste nyss mitt inlägg om att jag nog hade sett min slempropp *S* Jag blir lite nostalgisk av sånt här

    Stort grattis till alla andra skottdagsbarn också, firar ni också i morgon?
    Mamma till tre finfina barn!
  2. 1
    Blir ju alldeles nostalgisk! För ett år sen hade jag fått svaga värkar och börjat tro att det kanske var något på gång, och ja, vid 4-tiden i morgon bitti blir min lille prins ett år! Vad otroligt fort ett år har gått, ett underbart roligt år! Samtidigt känns det som om att han alltid har funnits hos mig, så självklar är han!

    Jag har sökt bakåt här i forumet och läste nyss mitt inlägg om att jag nog hade sett min slempropp *S* Jag blir lite nostalgisk av sånt här

    Stort grattis till alla andra skottdagsbarn också, firar ni också i morgon?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Grattis till Max på ettårsdagen. Hoppas att du får en härlig dag tillsammans med din familj.

    Förstår det där med nostaligi. Tyckte att det räckte med att det var Så ska det låta för att jag skulle bli nostaligisk i går. Vi åkte in en fredag precis när Så ska det låta hade börjat.
  4. 2
    Grattis till Max på ettårsdagen. Hoppas att du får en härlig dag tillsammans med din familj.

    Förstår det där med nostaligi. Tyckte att det räckte med att det var Så ska det låta för att jag skulle bli nostaligisk i går. Vi åkte in en fredag precis när Så ska det låta hade börjat.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Grattis Max!!!Blir också alldeles nostalgisk när jag läser gamla inlägg inför förlossningen
    Hoppas din dag blir alldeles alldeles underbar!!!
  6. 3
    Grattis Max!!!Blir också alldeles nostalgisk när jag läser gamla inlägg inför förlossningen
    Hoppas din dag blir alldeles alldeles underbar!!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Nej vi firar idag faktiskt. Tænker att han ær fødd i februari så han får fylla i februari i år med

    Min lillplutt ønskar grattis till sin skottårs kompis!
    Hurra!!
  8. 4
    Nej vi firar idag faktiskt. Tænker att han ær fødd i februari så han får fylla i februari i år med

    Min lillplutt ønskar grattis till sin skottårs kompis!
    Hurra!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Jamen, det gör ju vi med Jag skrev inlägget igår ju Resonerar också så, att han fyller år den sista februari.
  10. 5
    Jamen, det gör ju vi med Jag skrev inlägget igår ju Resonerar också så, att han fyller år den sista februari.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Grattis grattis på 1-årsdagen! Hoppas det blir en mysig födelsedag imorgon
  12. 6
    Grattis grattis på 1-årsdagen! Hoppas det blir en mysig födelsedag imorgon
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    I dag Tack för grattis!
  14. 7
    I dag Tack för grattis!
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8
    Tack så mycket!
  16. 8
    Tack så mycket!
  17. Medlem sedan
    Dec 2000
    #9
    Tack för grattis!
  18. 9
    Tack för grattis!
  19. Medlem sedan
    Mar 2007
    #10
    Hehe får man fortsatt skylla på amningshjærna??!! hi hi ænnu mera kramisar på fødelsedagen!
  20. 10
    Hehe får man fortsatt skylla på amningshjærna??!! hi hi ænnu mera kramisar på fødelsedagen!
  21. Medlem sedan
    Feb 2006
    #11
    Grattis! Visst är det undebrart med våra små! Vi pratade härom dagen omatt det känns som om det inte alls är ett år sedan, snarare 3 månader!
  22. 11
    Grattis! Visst är det undebrart med våra små! Vi pratade härom dagen omatt det känns som om det inte alls är ett år sedan, snarare 3 månader!

Liknande trådar

  1. Visst blir man nostalgisk!!
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 20:27
  2. Blir ju nostalgisk på youtube!
    By Kattis 4U in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 07:08
  3. Blev alldeles nostalgisk...
    By K-line in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 07:50
  4. Jag blir så nostalgisk
    By Linda & Filippa+Måns in forum _01 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 19:27
  5. Åh blir nostalgisk
    By glittret in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 15:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar