Äntligen värme (ot)
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Äntligen värme (ot)

    Nu är det äntligen varmt i badrummet igen. Så nu skall Fabian snart få duscha igen. Jag ville inte att han skulle sitta på det kalla golvet. Så han fick bada i baljan istället.

    Jag funderar på att strejka vad det gäller bajsblöjor ett tag, jag byter mellan minst 4 bajsblöjor varje dag. Är så trött på dessa blöjor. Men jag får nog vänta med att strejka tills mannen kommer tillbaka hem. Han är med Felix på fotbollscup idag.

    Ha en trevlig dag alla!
    Camilla m F01 o O04 o F08

    skolds.blogg.se
  2. 1
    Äntligen värme (ot) Nu är det äntligen varmt i badrummet igen. Så nu skall Fabian snart få duscha igen. Jag ville inte att han skulle sitta på det kalla golvet. Så han fick bada i baljan istället.

    Jag funderar på att strejka vad det gäller bajsblöjor ett tag, jag byter mellan minst 4 bajsblöjor varje dag. Är så trött på dessa blöjor. Men jag får nog vänta med att strejka tills mannen kommer tillbaka hem. Han är med Felix på fotbollscup idag.

    Ha en trevlig dag alla!
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Skönt!!!Då kan ni duscha nice igen nu!Dante brukar duscha i min famn ochdet är så mysigt för när han duschar ryggen för då lutar han sig mot mig och slappnar av och gör så mysiga ljud.Rena mysstunden!(fram tills man ska tvåla in han)

    Jag skulle gärna också strejka mot bajsblöjorna!Som det är nuså bajsar han visserligen bara en gång om dan men då är det så mkt att man får byta alla kläder med.Inget blöjmärke verkar klara av Dantes "storlass"

    Ha en trevlig dag!
  4. 2
    Skönt!!!Då kan ni duscha nice igen nu!Dante brukar duscha i min famn ochdet är så mysigt för när han duschar ryggen för då lutar han sig mot mig och slappnar av och gör så mysiga ljud.Rena mysstunden!(fram tills man ska tvåla in han)

    Jag skulle gärna också strejka mot bajsblöjorna!Som det är nuså bajsar han visserligen bara en gång om dan men då är det så mkt att man får byta alla kläder med.Inget blöjmärke verkar klara av Dantes "storlass"

    Ha en trevlig dag!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Vad skönt med värme! Vi kände lite så när vi kom hem från Spanien - stengolv är superskönt på sommaren när det är 40 grader varmt men med 10 grader ute... Nils och ALva fick duscha varje kväll för ha ha lite go värme innan det var sängdax!

    Idag har mina föräldrar bytt samtliga blöjor OCH suttit på toa med Alva i en evighet, så skönt!!!
  6. 3
    Vad skönt med värme! Vi kände lite så när vi kom hem från Spanien - stengolv är superskönt på sommaren när det är 40 grader varmt men med 10 grader ute... Nils och ALva fick duscha varje kväll för ha ha lite go värme innan det var sängdax!

    Idag har mina föräldrar bytt samtliga blöjor OCH suttit på toa med Alva i en evighet, så skönt!!!

Liknande trådar

  1. El och värme
    By Satureja in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-26, 06:22
  2. Värme på väg
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-03, 11:04
  3. Äntligen sol och värme igen
    By m-dmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 09:17
  4. Äntligen värme!!!
    By Ingela70 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 20:54
  5. värme...
    By Isabella o Alva in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 21:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar