Vi drar till fjällen...
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Vi drar till fjällen...

    Ska stänga ner datorn. Tänkte bara tala om att nu åker vi till fjällen 1 vecka! Ellen ska få prova på slalom, men mest blir det nog pulka och fika för hennes del tror jag. Ska bli så skönt att vara ledig en vecka, och slippa jobbet... Jag vill helst vara ledig för gott!
    Trevlig vecka allihopa!
    Katja, mamma till Tre söta tjejer!
    http://ytterbymorsa.blogg.se
  2. 1
    Vi drar till fjällen... Ska stänga ner datorn. Tänkte bara tala om att nu åker vi till fjällen 1 vecka! Ellen ska få prova på slalom, men mest blir det nog pulka och fika för hennes del tror jag. Ska bli så skönt att vara ledig en vecka, och slippa jobbet... Jag vill helst vara ledig för gott!
    Trevlig vecka allihopa!
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Åh vad jag blir avis!
    Ha det så trevligt.
  4. 2
    Åh vad jag blir avis!
    Ha det så trevligt.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Åh, ha det gott i sol o snö! Låter jättehärligt! Vi har åtminstone jättefina dagar här med snö o sol nu. Riktig vårvinter
  6. 3
    Åh, ha det gott i sol o snö! Låter jättehärligt! Vi har åtminstone jättefina dagar här med snö o sol nu. Riktig vårvinter
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Åh, vad härligt det låter. Vi brukar ju åka till fjällen, men i år blev det en resa till Thailand istället. Det var verkligen hur underbart som helst, men... Jag skulle ju vilja åka till fjällen också! Ekonomin medger en till vintersemester (vi blev bjudna på resan till Thailand), men så måste man ju ta ledigt från jobbet också. Det är svårare, särskilt för maken som nyss bytt jobb.
  8. 4
    Åh, vad härligt det låter. Vi brukar ju åka till fjällen, men i år blev det en resa till Thailand istället. Det var verkligen hur underbart som helst, men... Jag skulle ju vilja åka till fjällen också! Ekonomin medger en till vintersemester (vi blev bjudna på resan till Thailand), men så måste man ju ta ledigt från jobbet också. Det är svårare, särskilt för maken som nyss bytt jobb.

Liknande trådar

  1. Vi drar till fjällen...
    By jesifer in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-24, 21:12
  2. Vi drar till fjällen :)
    By Kakmonstret in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 11:09
  3. Nu drar vi till fjällen
    By Maria m V-05 & H-07 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 23:13
  4. Vi drar till fjällen....
    By ar72 in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 11:05
  5. Vi drar till fjällen...
    By reisan in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar