Maita!
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Maita!

    Hur gick det i går? Hoppas att ni hade roligt och att det gick bra!
    Mamma till tre finfina barn!
  2. 1
    Maita! Hur gick det i går? Hoppas att ni hade roligt och att det gick bra!
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Jodå allt gick bra, förutom att jag blev sjuk Vaknade med feber och orkade ingenting på lördagmorgon. Men gick ändå på melodifestivalen, vilket egentligen kanske inte var så smart, men jag ville verkligen. Och det var kul, lite overkligt och jag såg ingenting, men men de hade ju skärmar. Härlig stämning. Och det gick bra för farmor och Freja, Freja hade mest velat sova, vilket jag tror farmor tyckte var lite trist Hon bara kröp in till sängen hela tiden
  4. 2
    Jodå allt gick bra, förutom att jag blev sjuk Vaknade med feber och orkade ingenting på lördagmorgon. Men gick ändå på melodifestivalen, vilket egentligen kanske inte var så smart, men jag ville verkligen. Och det var kul, lite overkligt och jag såg ingenting, men men de hade ju skärmar. Härlig stämning. Och det gick bra för farmor och Freja, Freja hade mest velat sova, vilket jag tror farmor tyckte var lite trist Hon bara kröp in till sängen hela tiden

Liknande trådar

  1. Maita!!!
    By Kristin med 8 barn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 09:51
  2. maita?
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 21:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar