Vet ni hur trevliga ni är?
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Vet ni hur trevliga ni är?

    Jag har alltid tyckt att det varit en trevlig ton, och stöttande här inne i aprilgruppen. Det är först nu som jag upptäckt hur otrevlig ton det kan vara i vissa diskussionsforum.

    Jag köpte ny vagn förra veckan (jag vet lite vagngalen är jag) och tyckte då att skötväskan satt så dåligt på vagnen så jag googlade lite för att se vad folk använde för skötväska. Hamnade i ett forum där man hade väldiga diskussioner runt vagnen, men hu vad otrevliga folk var! Riktigt nedvärderande svar och allmänt hårt klimat. Intressant men skrämmande hur folk kan bete sig när dom gömmer sig bakom en anonym identitet. Forumet var inte här på Aff.

    Resultatet blev att jag vet lite mer om vagnen, och att jag uppskattar er ännu mer!

    /Rubina
  2. 1
    Vet ni hur trevliga ni är? Jag har alltid tyckt att det varit en trevlig ton, och stöttande här inne i aprilgruppen. Det är först nu som jag upptäckt hur otrevlig ton det kan vara i vissa diskussionsforum.

    Jag köpte ny vagn förra veckan (jag vet lite vagngalen är jag) och tyckte då att skötväskan satt så dåligt på vagnen så jag googlade lite för att se vad folk använde för skötväska. Hamnade i ett forum där man hade väldiga diskussioner runt vagnen, men hu vad otrevliga folk var! Riktigt nedvärderande svar och allmänt hårt klimat. Intressant men skrämmande hur folk kan bete sig när dom gömmer sig bakom en anonym identitet. Forumet var inte här på Aff.

    Resultatet blev att jag vet lite mer om vagnen, och att jag uppskattar er ännu mer!

    /Rubina
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    :)

    Håller med dej. Har skrivit i flera grupper men just i denna är det speciellt bra stämning. Hoppas få ha er alla som vänner lång tid framöver!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  4. 2
    :) Håller med dej. Har skrivit i flera grupper men just i denna är det speciellt bra stämning. Hoppas få ha er alla som vänner lång tid framöver!
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Håller med

    Hej du, jag håller helt med dig! Jag tycker också att det är en väldigt varm och stöttande ton härinne, folk är väldigt rara. Även om man tycker olika. Jag har också skrivit på lite andra forum och där kunde man nästan förvänta sig att få något riktigt elakt anonymt påhopp ibland och det var lite obehagligt tycker jag. Skrev väldigt mycket på ett annat forum med mina andra två barn och där fick jag en gång ett påhopp som var så otrevligt och hatiskt mot min person att jag helt tappade lusten att skriva där något mer.
    Det enda som är synd är väl att perioden periodvis är ganska låg här, men det bidrar man ju till själv genom att inte skriva så mycket.
    Vad köpte du för vagn då? Själv är jag absolut icke-vagngalen, men det kan ju vara skoj att få veta ändå!
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  6. 3
    Håller med Hej du, jag håller helt med dig! Jag tycker också att det är en väldigt varm och stöttande ton härinne, folk är väldigt rara. Även om man tycker olika. Jag har också skrivit på lite andra forum och där kunde man nästan förvänta sig att få något riktigt elakt anonymt påhopp ibland och det var lite obehagligt tycker jag. Skrev väldigt mycket på ett annat forum med mina andra två barn och där fick jag en gång ett påhopp som var så otrevligt och hatiskt mot min person att jag helt tappade lusten att skriva där något mer.
    Det enda som är synd är väl att perioden periodvis är ganska låg här, men det bidrar man ju till själv genom att inte skriva så mycket.
    Vad köpte du för vagn då? Själv är jag absolut icke-vagngalen, men det kan ju vara skoj att få veta ändå!
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    En Bugaboo vagn blev det, faktiskt var det maken förslag att vi skulle sälja av den gamla och skaffa ny vagn! Den är helt fantastiskt smidig och nu fick jag en röd vagn igen. Hade röd liggdel till den gamla, saknade den när jag bytte till sittdelen.

    Håller med dig att det kan vara lite trist att det är så lugnt här inne ibland, men hellre det än elaka påhopp. Tänker att alla här inne är så trevliga så alla har ett rikt socialt liv och inte hinner skriva så mycket. De som skriver elaka inlägg mest hela tiden har nog inget socialt liv över huvudtaget....

    /Rubina
  8. 4
    En Bugaboo vagn blev det, faktiskt var det maken förslag att vi skulle sälja av den gamla och skaffa ny vagn! Den är helt fantastiskt smidig och nu fick jag en röd vagn igen. Hade röd liggdel till den gamla, saknade den när jag bytte till sittdelen.

    Håller med dig att det kan vara lite trist att det är så lugnt här inne ibland, men hellre det än elaka påhopp. Tänker att alla här inne är så trevliga så alla har ett rikt socialt liv och inte hinner skriva så mycket. De som skriver elaka inlägg mest hela tiden har nog inget socialt liv över huvudtaget....

    /Rubina

Liknande trådar

  1. Ni är trevliga, meeeen...
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 19:17
  2. Nej ni trevliga
    By fru_bill in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-19, 14:43
  3. God Jul alla trevliga SM:are!!
    By Nizze64 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-24, 12:31
  4. Åh så trevliga
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 14:01
  5. trevliga..
    By finns dom? in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 22:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar