Hej
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Hej

    Oj det var ett tag sedan jag skrev här, sjukdomar är vad som präglat vår tillvaro sedan januari. Vi har haft magsjuka, influensa och äldsta dottern har ramlat och skadat knät så att det blir operation imorgon! Ja vad säger man, lillkillen har vänt ner i vikten med nästan 1kg genom allt det här, men vad gör man med småkillar som inte vill äta? Han sitter där i godan rå och rör sig ännu inte ur fläcken, puu börjar bli orolig! Och mig själv, det hinner jag inte med, jag har fortfarande en bugg i magen och har mått illa den senaste månaden konstant, usch....Hur är det er andra och dom små älsklingarna?
    Kommer ni ihåg förra året vid den här tiden,,,stora runda magar och foglossning,,mmm det var tider det

    Kramar på er alla
    Kom i håg att vi alla är värdefulla,,,,
  2. 1
    Hej Oj det var ett tag sedan jag skrev här, sjukdomar är vad som präglat vår tillvaro sedan januari. Vi har haft magsjuka, influensa och äldsta dottern har ramlat och skadat knät så att det blir operation imorgon! Ja vad säger man, lillkillen har vänt ner i vikten med nästan 1kg genom allt det här, men vad gör man med småkillar som inte vill äta? Han sitter där i godan rå och rör sig ännu inte ur fläcken, puu börjar bli orolig! Och mig själv, det hinner jag inte med, jag har fortfarande en bugg i magen och har mått illa den senaste månaden konstant, usch....Hur är det er andra och dom små älsklingarna?
    Kommer ni ihåg förra året vid den här tiden,,,stora runda magar och foglossning,,mmm det var tider det

    Kramar på er alla
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Oj då!

    Kul att höra från dig igen, men det var ju mindre trevligt att ni har så mycket sjukdom och elände. Hoppas att operationen går bra imorgon.
    Vi har varit relativt förskonade: en släng vattkopppor i februari och största tjejen har haft halsfluss. Och så lite näsor som rinner konstant, Oscar tycker jag har varit förkyld med hosta mer eller mindre konstant sedan november nån gång...
    Han var helt frisk när vi var i Österrike, sen hade jag honom med till dagis för att hämta mellantjejen på måndagen efter vi hade kommit hem och givetvis blev han förkyld redan dagen efter..suck. Dessa virus, blir galen!
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  4. 2
    Oj då! Kul att höra från dig igen, men det var ju mindre trevligt att ni har så mycket sjukdom och elände. Hoppas att operationen går bra imorgon.
    Vi har varit relativt förskonade: en släng vattkopppor i februari och största tjejen har haft halsfluss. Och så lite näsor som rinner konstant, Oscar tycker jag har varit förkyld med hosta mer eller mindre konstant sedan november nån gång...
    Han var helt frisk när vi var i Österrike, sen hade jag honom med till dagis för att hämta mellantjejen på måndagen efter vi hade kommit hem och givetvis blev han förkyld redan dagen efter..suck. Dessa virus, blir galen!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Stackare! Hoppas ni får en frisk vår, för visst är mars en vårmånad! Knäoperation låter inte alls kul, stackars barn, men det kommer gå bra ska du se.
    Du behöver verkligen ta hand om dig själv, för mår inte du bra så orkar ju inte du vara den mamma du vill. Lite egentid i badkaret kanske, en promenad, eller någon timme på soffan med en riktigt bra bok eller film?
    Angående att sonen inte vill börja röra på sig tycker jag inte är så konstigt, när dom varit mycket sjuka så brukar utvecklingen stå tillbaka. Han kommer säkert ta stora utvecklingskliv när han börjar må bra.
    Krya på er!
    Stor kram
    /Rubina som också minns tiden för ett år sedan i ett guldskimmer...
  6. 3
    Stackare! Hoppas ni får en frisk vår, för visst är mars en vårmånad! Knäoperation låter inte alls kul, stackars barn, men det kommer gå bra ska du se.
    Du behöver verkligen ta hand om dig själv, för mår inte du bra så orkar ju inte du vara den mamma du vill. Lite egentid i badkaret kanske, en promenad, eller någon timme på soffan med en riktigt bra bok eller film?
    Angående att sonen inte vill börja röra på sig tycker jag inte är så konstigt, när dom varit mycket sjuka så brukar utvecklingen stå tillbaka. Han kommer säkert ta stora utvecklingskliv när han börjar må bra.
    Krya på er!
    Stor kram
    /Rubina som också minns tiden för ett år sedan i ett guldskimmer...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar