En hälsning från LisaMarie
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    En hälsning från LisaMarie

    Halloj!
    Skickar en liten hälsning från LisaMarie, som jag fått mail av sen jag råkade snubbla in på hennes blogg.
    Hon är fullt upptagen med att sy tygblöjor för försäljning (oj så duktigt!) men hälsar att hon hoppas få tid att kika in till oss snart!
    Mamma till tre

    "På varje sak som går snett i livet går det över hundra välsignelser."
  2. 1
    En hälsning från LisaMarie Halloj!
    Skickar en liten hälsning från LisaMarie, som jag fått mail av sen jag råkade snubbla in på hennes blogg.
    Hon är fullt upptagen med att sy tygblöjor för försäljning (oj så duktigt!) men hälsar att hon hoppas få tid att kika in till oss snart!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Skoj!

    Kul med en liten hälsning, vad ambitiös och duktig hon är!
    Dig har jag också saknat på sista tiden, har varit lite stilla i etern från grannlandet i öster
    Hoppas att allt är väl med er iallafall. Min hemstickade teori till varför du inte har varit här så mycket är för att du nog har hållit lite andlig fasta de senaste veckorna, det är väl nu det har varit fastevecka? Fast det var som sagt en _väldigt_hemstickad teori!
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  4. 2
    Skoj! Kul med en liten hälsning, vad ambitiös och duktig hon är!
    Dig har jag också saknat på sista tiden, har varit lite stilla i etern från grannlandet i öster
    Hoppas att allt är väl med er iallafall. Min hemstickade teori till varför du inte har varit här så mycket är för att du nog har hållit lite andlig fasta de senaste veckorna, det är väl nu det har varit fastevecka? Fast det var som sagt en _väldigt_hemstickad teori!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Haha, tja det var ingen dålig teori iaf Fast nån regelrätt fasta har jag nog inte hållit, jag brukar inte följa kyrkoåret när det gäller sånt utan fasta när jag upplever att jag ska göra det. Men vår församling har haft en mötesserie där jag varit engagerad ganska mycket, och det i kombination med att jag på söndag ska predika för första gången i mitt liv (skräckblandad förtjusning) har nog lett till att jag tillbringat lite mer tid med Gud och lite mindre med er
    Allt är bara fint med oss, Leah börjar äntligen repa sig efter sin magsjuka. Trots att hon bara spydde en kväll/natt var hon dålig i magen i över en vecka och är fortfarande inte helt bra + att hon varit supergnällig. Men som sagt, nu börjar det vända och hon sover hyfsat också.
  6. 3
    Haha, tja det var ingen dålig teori iaf Fast nån regelrätt fasta har jag nog inte hållit, jag brukar inte följa kyrkoåret när det gäller sånt utan fasta när jag upplever att jag ska göra det. Men vår församling har haft en mötesserie där jag varit engagerad ganska mycket, och det i kombination med att jag på söndag ska predika för första gången i mitt liv (skräckblandad förtjusning) har nog lett till att jag tillbringat lite mer tid med Gud och lite mindre med er
    Allt är bara fint med oss, Leah börjar äntligen repa sig efter sin magsjuka. Trots att hon bara spydde en kväll/natt var hon dålig i magen i över en vecka och är fortfarande inte helt bra + att hon varit supergnällig. Men som sagt, nu börjar det vända och hon sover hyfsat också.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Spännande!

    Lycka till då på söndag! Jag håller en del fördrag i mitt arbete och jag minns fortfarande första gången jag skulle hålla föredrag, för 80 personer. Hu! Det var lite skakigt. Inte riktigt samma sak kanske, men visst får man lite rampfeber.
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  8. 4
    Spännande! Lycka till då på söndag! Jag håller en del fördrag i mitt arbete och jag minns fortfarande första gången jag skulle hålla föredrag, för 80 personer. Hu! Det var lite skakigt. Inte riktigt samma sak kanske, men visst får man lite rampfeber.
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Ja, lite läskigt är det faktiskt. Jag är van att leda söndagsmötena, men att predika är ju liksom ett mycket större ansvar. Men det ska nog bli bra Tack för lycka till!
  10. 5
    Ja, lite läskigt är det faktiskt. Jag är van att leda söndagsmötena, men att predika är ju liksom ett mycket större ansvar. Men det ska nog bli bra Tack för lycka till!
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Då får du

    hälsa tillbaks om du talar mer med henne. Vad är det för blogglänk? vore roligt att se vad hon syr. Kanske något jag kan köpa för jag letar ju blöjalternativ...
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  12. 6
    Då får du hälsa tillbaks om du talar mer med henne. Vad är det för blogglänk? vore roligt att se vad hon syr. Kanske något jag kan köpa för jag letar ju blöjalternativ...
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Här finns hennes blogg http://mariepysslar.wordpress.com/
    Hon syr en massa kläder också. Helt otroligt, jag som inte kan sy en rak söm ens en gång är såå imponerad
  14. 7
    Här finns hennes blogg http://mariepysslar.wordpress.com/
    Hon syr en massa kläder också. Helt otroligt, jag som inte kan sy en rak söm ens en gång är såå imponerad
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8

    Haha!

    Där har jag visst varit innan utan att fatta att den är vår vän från aprilsnacket
    Beundrar verkligen dem som orkar sy.....fast det är roligt att sy om man har gott om tid..Nuförtiden blir det mest lagningar av kläder och det är inte lika roligt.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  16. 8
    Haha! Där har jag visst varit innan utan att fatta att den är vår vän från aprilsnacket
    Beundrar verkligen dem som orkar sy.....fast det är roligt att sy om man har gott om tid..Nuförtiden blir det mest lagningar av kläder och det är inte lika roligt.
  17. Medlem sedan
    Aug 2007
    #9
    Wow vilka fina kläder! Tänk om mankunde sy annat än fålla upp gardiner eller byxor..=) Min mamma är så duktig på att sy. Hon sydde en massa kläder till alla oss syskon när vi var små och har även sytt en del till mina barn nu på beställning från mig. När det gäller mig är det VISA-kortet som åker fram om barnen ska ekiperas..=)
  18. 9
    Wow vilka fina kläder! Tänk om mankunde sy annat än fålla upp gardiner eller byxor..=) Min mamma är så duktig på att sy. Hon sydde en massa kläder till alla oss syskon när vi var små och har även sytt en del till mina barn nu på beställning från mig. När det gäller mig är det VISA-kortet som åker fram om barnen ska ekiperas..=)

Liknande trådar

  1. Hälsning från
    By ZlatAnn in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 22:56
  2. Hälsning från L.A
    By -elin- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 19:37
  3. Hälsning från mig
    By Viktoria m F&E in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 11:29
  4. Hälsning från cj
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 20:49
  5. Hälsning från TT
    By daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 21:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar