Jost!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Jost!

    Är ni friska allihopa nu? Du har klarat dig? Uff, magsjuka med 5 barn måste ju vara en mardröm. Tycker det räcker gott o väl med 3 Fast nu när Leah hade för en vecka sen klarade alla vi andra oss undan otroligt nog.
    kram!
    Mamma till tre

    "På varje sak som går snett i livet går det över hundra välsignelser."
  2. 1
    Jost! Är ni friska allihopa nu? Du har klarat dig? Uff, magsjuka med 5 barn måste ju vara en mardröm. Tycker det räcker gott o väl med 3 Fast nu när Leah hade för en vecka sen klarade alla vi andra oss undan otroligt nog.
    kram!
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Hej !

    Jo det verkar som magsjukan är borta. Men jag vågar nästan inte tro att det är sant. Storbus kräktes natten mellan sön och måndag. I går var det ledigt från skolan och jag hade gnälliga och syskonbråkiga barn hemma.
    Idag är det lugn och ro igen och jag och småtjejerna småpysslar.
    Så förutom att jag vaknade med nackspärr och vi är snoriga så är allt bara bra!

    Detta var vinterns andra och förhoppningsvis sista magsjuka....

    Nu vill vi ha vår och sol och fåglar som kvittrar. Mycket frisk luft och trevliga utestunder. Tänk! snart drar jag fram grillen och grillar lunchen medans barnen leker i sandlådan och lekstugan...
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  4. 2
    Hej ! Jo det verkar som magsjukan är borta. Men jag vågar nästan inte tro att det är sant. Storbus kräktes natten mellan sön och måndag. I går var det ledigt från skolan och jag hade gnälliga och syskonbråkiga barn hemma.
    Idag är det lugn och ro igen och jag och småtjejerna småpysslar.
    Så förutom att jag vaknade med nackspärr och vi är snoriga så är allt bara bra!

    Detta var vinterns andra och förhoppningsvis sista magsjuka....

    Nu vill vi ha vår och sol och fåglar som kvittrar. Mycket frisk luft och trevliga utestunder. Tänk! snart drar jag fram grillen och grillar lunchen medans barnen leker i sandlådan och lekstugan...
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Hehe, och du rusar efter en ettåring som stoppar varenda liten sten i munnen
    Jag längtar verkligen också efter vår och sommar! Tycker det känns att det är vår i luften nu, men FY vad elaka bacillerna varit i vinter. Tycker vi varit sjuka ständigt...
    Skönt att höra att ni är på bättringsvägen, hoppas nackspärren ger med sig också. Det hade jag mycket som barn och det är INTE kul!
  6. 3
    Hehe, och du rusar efter en ettåring som stoppar varenda liten sten i munnen
    Jag längtar verkligen också efter vår och sommar! Tycker det känns att det är vår i luften nu, men FY vad elaka bacillerna varit i vinter. Tycker vi varit sjuka ständigt...
    Skönt att höra att ni är på bättringsvägen, hoppas nackspärren ger med sig också. Det hade jag mycket som barn och det är INTE kul!

Liknande trådar

  1. Jost!
    By Lattemom in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-11, 11:49
  2. JOST!!
    By Katja + tjejerna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 08:15
  3. Jost här.
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 20:48
  4. Jost!
    By Petra m F F & M in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 14:48
  5. Jost
    By Maria med 4 barn in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 13:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar