Idag får vi veta...
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Idag får vi veta...

    Idag ska Mille äntligen röntga ryggen... efter ett år av oro och undran över hans stora knöl/utbuktning vid sidan av ryggraden ska han äntligen få röntgas och vi får veta vad det är... Han har varit så mycke sjuk detta året med många sjukhusbesök, utredningar, penicilinkurer, astma och allergimediciner osv och tycker det räcker för hans del nu så jag hoppas det inte är något allvarligt som gör att han måste spendera ännu mer tid på sjukhus än han redan gör... Så ni får gärna hålla en tumme för oss idag.
    Kram
    Loijsan med fem små trollungar!!!
  2. 1
    Idag får vi veta... Idag ska Mille äntligen röntga ryggen... efter ett år av oro och undran över hans stora knöl/utbuktning vid sidan av ryggraden ska han äntligen få röntgas och vi får veta vad det är... Han har varit så mycke sjuk detta året med många sjukhusbesök, utredningar, penicilinkurer, astma och allergimediciner osv och tycker det räcker för hans del nu så jag hoppas det inte är något allvarligt som gör att han måste spendera ännu mer tid på sjukhus än han redan gör... Så ni får gärna hålla en tumme för oss idag.
    Kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Hoppas att allt är bra och att det inte är något allvarligt! Ska hålla tummarna för er, och tårna med för säkerhets skull.

    Kramar till er!
    Åsa
  4. 2
    Hoppas att allt är bra och att det inte är något allvarligt! Ska hålla tummarna för er, och tårna med för säkerhets skull.

    Kramar till er!
    Åsa
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    hoppas det gick bra för er så att mille en gång för alla kan börja vara frisk och må bra..
    Hur är det med dig då? Dags att åka till BB snart väl?

    Kram
  6. 3
    hoppas det gick bra för er så att mille en gång för alla kan börja vara frisk och må bra..
    Hur är det med dig då? Dags att åka till BB snart väl?

    Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Hej! Hoppas allt gick bra, skriv gärna och berätta.
    ...Varje dag i ditt liv är ett blad i din historia...
  8. 4
    Hej! Hoppas allt gick bra, skriv gärna och berätta.
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    min tumme håller ja jätte hårt allt gått bra!
  10. 5
    min tumme håller ja jätte hårt allt gått bra!

Liknande trådar

  1. idag får vi veta!
    By carra in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-23, 13:28
  2. Idag får jag veta...
    By Sandra med 4 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 11:21
  3. Fick veta en sak idag
    By engelnore in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 20:20
  4. Idag fick jag veta... (FF)
    By Linda in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 10:37
  5. Idag fick jag veta
    By Alven in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 19:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar