Nu finns det bilder...
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Nu finns det bilder...

    .... på Linnéas nya frisyr på:

    http://ankan74.bloggagratis.se/

    Visst blev det fint?
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  2. 1
    Nu finns det bilder... .... på Linnéas nya frisyr på:

    http://ankan74.bloggagratis.se/

    Visst blev det fint?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Toppenfint! Hon har oxå fall på håret, eller hur blev det lockigt? Blev hon inte mer lik sin mamma nu? Bara gissar, men har för mig att jag sett nån avatar på dej?
    Slutet gott allting gott! Hur har det gått med Ys frisyr?
  4. 2
    Toppenfint! Hon har oxå fall på håret, eller hur blev det lockigt? Blev hon inte mer lik sin mamma nu? Bara gissar, men har för mig att jag sett nån avatar på dej?
    Slutet gott allting gott! Hur har det gått med Ys frisyr?
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Hon blev ju jättefin!!!

    supersöta barn du har!
    Chessan med Linnea-03 & Hannah-05
  6. 3
    Hon blev ju jättefin!!! supersöta barn du har!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Det blev ju hur bra som helst!!! Duktig frisör som lyckades få till något så fint av Y:s friserande.

    Om L fortfarande drömmer om långt hår. ser frisyren dessutom ut som att den kommer passa bra att låta växa ut. Uppklippt kort, blir uppklippt mellanlångt, blir uppklippt långt till slut.
  8. 4
    Det blev ju hur bra som helst!!! Duktig frisör som lyckades få till något så fint av Y:s friserande.

    Om L fortfarande drömmer om långt hår. ser frisyren dessutom ut som att den kommer passa bra att låta växa ut. Uppklippt kort, blir uppklippt mellanlångt, blir uppklippt långt till slut.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Jag vet inte...

    .... hur det har gått med Y, eftersom jag inte hämtar på dagis annat än på fredagar och Y inte har varit hit sen dess, men jag ska spana imorgon. Enligt hennes mamma syns det inte så mycket.

    L har lite lockar, men inte så mycket som Amanda, som varit alldeles krullig och nu mest är vågig när hon har långt hår. L har mer "fall" och lockar som står rakt ut på sidorna (vilket hon kommer att hata som tonåring...). Men visst, det blir ju mer lockigt när det är nytvättat, och det är bara i nacken och inte fram.

    Om L är lik mig... tja, det kan man tvista om. Hon har definitivt pappas ögon och hårfärg, och en alldeles egen näsa men i övrigt så sägs det att hon är lik mig. Det finns faktiskt två bilder på mig i min fotoblogg... en mitt i natten för EEG-trippen (och det är "real life mama mitt i natten" ugh!) och en i höstas uppe i Åre. Men man ser mig kanske inte så bra som tur är.

    Snart är det 19:e mars....! Spännande! Åh vad jag önskar att jag fick se bilder på dig och dina barn men du är ju så ruskigt anonym, din skurk!
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  10. 5
    Jag vet inte... .... hur det har gått med Y, eftersom jag inte hämtar på dagis annat än på fredagar och Y inte har varit hit sen dess, men jag ska spana imorgon. Enligt hennes mamma syns det inte så mycket.

    L har lite lockar, men inte så mycket som Amanda, som varit alldeles krullig och nu mest är vågig när hon har långt hår. L har mer "fall" och lockar som står rakt ut på sidorna (vilket hon kommer att hata som tonåring...). Men visst, det blir ju mer lockigt när det är nytvättat, och det är bara i nacken och inte fram.

    Om L är lik mig... tja, det kan man tvista om. Hon har definitivt pappas ögon och hårfärg, och en alldeles egen näsa men i övrigt så sägs det att hon är lik mig. Det finns faktiskt två bilder på mig i min fotoblogg... en mitt i natten för EEG-trippen (och det är "real life mama mitt i natten" ugh!) och en i höstas uppe i Åre. Men man ser mig kanske inte så bra som tur är.

    Snart är det 19:e mars....! Spännande! Åh vad jag önskar att jag fick se bilder på dig och dina barn men du är ju så ruskigt anonym, din skurk!
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    Tack så mycket!

    har inte du några bilder på dina tjejer? Hittade två i ditt galleri, men du kanske inte vill lägga ut?
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  12. 6
    Tack så mycket! har inte du några bilder på dina tjejer? Hittade två i ditt galleri, men du kanske inte vill lägga ut?
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Tänk om L kunde läsa...

    .... då skulle hon bli jätteglad över dina peppande ord. Faktum är att hon inte klagat alls på längden, men däremot berättat att ALLA på dagis tyckt att hon varit så fin i håret. Så jag tror att hon är rätt nöjd. Hör av dig till mig om du vill ha namnet på frisören. Hon var jättebra på barn!
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  14. 7
    Tänk om L kunde läsa... .... då skulle hon bli jätteglad över dina peppande ord. Faktum är att hon inte klagat alls på längden, men däremot berättat att ALLA på dagis tyckt att hon varit så fin i håret. Så jag tror att hon är rätt nöjd. Hör av dig till mig om du vill ha namnet på frisören. Hon var jättebra på barn!
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Har nu sett Y...

    .... och hon hade kort lugg till skillnad från tidigare! Linnéa hade verkligen fått till det där....
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  16. 8
    Har nu sett Y... .... och hon hade kort lugg till skillnad från tidigare! Linnéa hade verkligen fått till det där....

Liknande trådar

  1. Nu finns det bilder på
    By totten2 in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 08:28
  2. Nu finns det bilder!!!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 07:58
  3. Här finns bilder
    By Karen m 3 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 14:31
  4. Nu finns det två bilder..
    By Tezza in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 14:38
  5. Nu finns det bilder
    By Mia&Elin in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 13:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar