Fick besked om dagisplats!
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Fick besked om dagisplats!

    Min lilla knorr ska bli stor tjej och dagisbarn i augusti...
    Känns vemodigt, men vi är jättenöjda över platsen! Samma dagis som de 2 större har gått på men på en annan avdelning (som har rykte om att vara superbra!).

    Så summa summarum är det jättebra.
  2. 1
    Fick besked om dagisplats! Min lilla knorr ska bli stor tjej och dagisbarn i augusti...
    Känns vemodigt, men vi är jättenöjda över platsen! Samma dagis som de 2 större har gått på men på en annan avdelning (som har rykte om att vara superbra!).

    Så summa summarum är det jättebra.
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Grattis!! måste kännas jättebra fast jag förstår att det känns vemodigt. härligt att de har bra rykte också!!

    kram
  4. 2
    Grattis!! måste kännas jättebra fast jag förstår att det känns vemodigt. härligt att de har bra rykte också!!

    kram
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Vad kul! Men oj, vad tidigt ni fick besked!
  6. 3
    Vad kul! Men oj, vad tidigt ni fick besked!
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Ja, jag blev jätteförvånad! Men vi har köat sen Annie var några veckor gammal, så de hade ju lite tid på sej

    Det är svårt att få plats på vårt område, så det känns ändå som en väldig lättnad. Vi hade tänkt lägga in "ring-och-tjata-taktiken" i maj ungefär...
  8. 4
    Ja, jag blev jätteförvånad! Men vi har köat sen Annie var några veckor gammal, så de hade ju lite tid på sej

    Det är svårt att få plats på vårt område, så det känns ändå som en väldig lättnad. Vi hade tänkt lägga in "ring-och-tjata-taktiken" i maj ungefär...
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Härligt!! grattis, måste kännas skönt att ha det klart så ni slipper oroa er över det!
  10. 5
    Härligt!! grattis, måste kännas skönt att ha det klart så ni slipper oroa er över det!
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Roligt att det blir samma dagis som dom två större.
    Otroligt att du fick besked så tidigt.
    Min kommun är inte allt för snabba, jag skickade in papper på överflyttning i mitten på januari idag kom bekräftelsen på att han står i kö.
  12. 6
    Roligt att det blir samma dagis som dom två större.
    Otroligt att du fick besked så tidigt.
    Min kommun är inte allt för snabba, jag skickade in papper på överflyttning i mitten på januari idag kom bekräftelsen på att han står i kö.

Liknande trådar

  1. Besked om dagisplats?
    By Bellan in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-29, 16:47
  2. Vi fick dagisplats!
    By Harmony in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 10:04
  3. Fått besked om dagisplats
    By Maddis-m-4a in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-02, 15:48
  4. Besked om dagisplats
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 20:20
  5. Besked om dagisplats?
    By Madicken-m4 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 18:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar