Hugg i sidan?
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Hugg i sidan?

    Är det nån av er som har barn som regelbundet får hugg eller nyp i sidan? Jag menar alltså inte håll, utan hugg som kan komma precis när som helst.

    Martin får med jämna mellanrum hugg i framför allt ena sidan, precis i nederkanten av revbenen. Ibland är det i hjärttrakten och nån gång har det varit precis under bröstbenet.

    Vi har varit hos läkare som inte hittar något fel, utan som bara säger att det kan bli så när de växer.

    Igår hade han dock så ont att de skickade hem honom från skolan.

    Har nån av er varit med om eller hört talas om något liknande?

    //Kerstin med Martin-00 och Linus-05
    Kerstin med Martin-00 och Linus-05
  2. 1
    Hugg i sidan? Är det nån av er som har barn som regelbundet får hugg eller nyp i sidan? Jag menar alltså inte håll, utan hugg som kan komma precis när som helst.

    Martin får med jämna mellanrum hugg i framför allt ena sidan, precis i nederkanten av revbenen. Ibland är det i hjärttrakten och nån gång har det varit precis under bröstbenet.

    Vi har varit hos läkare som inte hittar något fel, utan som bara säger att det kan bli så när de växer.

    Igår hade han dock så ont att de skickade hem honom från skolan.

    Har nån av er varit med om eller hört talas om något liknande?

    //Kerstin med Martin-00 och Linus-05
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Har något vagt minne av att en tjej i klassen ofta fick så och att jag hade ngt liknande ett par gånger, men då var det nog mest just i samband med fysisk träning/kallt väder/hungrig.
  4. 2
    Har något vagt minne av att en tjej i klassen ofta fick så och att jag hade ngt liknande ett par gånger, men då var det nog mest just i samband med fysisk träning/kallt väder/hungrig.

Liknande trådar

  1. Hugg
    By Lotta S med J in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 22:23
  2. Hugg
    By SweetChildOfMine in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 00:49
  3. På tal om hugg
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 12:54
  4. Hugg?
    By Tess&Adrian in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 12:55
  5. Hugg
    By Malin Lucas o Casper in forum _0705 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 18:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar