DryNites Sleep Shorts
Föräldraskap
  1. Calle76
    #1

    DryNites Sleep Shorts

    Hej!
    Jag bara undrar om det är någon mer som kör med DryNites till sitt/ sina barn...
    Jag har en kille på 11 år som kör med dessa vid vissa tillfällen, nu senast när vi var på semester så köpte jag DryNites Sleep Shorts till han... Någon som har testat dessa?

    Hur som helst så ville jag bara säga att dom var kanon, precis vad han själv ville ha oxå...

    Vad kör Ni andra med? Kön? Sort?
  2. 1
    DryNites Sleep Shorts Hej!
    Jag bara undrar om det är någon mer som kör med DryNites till sitt/ sina barn...
    Jag har en kille på 11 år som kör med dessa vid vissa tillfällen, nu senast när vi var på semester så köpte jag DryNites Sleep Shorts till han... Någon som har testat dessa?

    Hur som helst så ville jag bara säga att dom var kanon, precis vad han själv ville ha oxå...

    Vad kör Ni andra med? Kön? Sort?
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Vår son är som tur är torr med medicin numer så nu behöver han ingen blöja, men när vi reste bort förr använde vi de blöjor vi fick gratis från vårdcentralen (ibland Tena ibland Attends). Kanske inte lika diskreta som DryNites men vi delade aldrig rum med andra så det var inga problem. Och de höll tätt och fungerade bra.
  4. 2
    Vår son är som tur är torr med medicin numer så nu behöver han ingen blöja, men när vi reste bort förr använde vi de blöjor vi fick gratis från vårdcentralen (ibland Tena ibland Attends). Kanske inte lika diskreta som DryNites men vi delade aldrig rum med andra så det var inga problem. Och de höll tätt och fungerade bra.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ja, vi hade DryNites pyjama panties (eller vad de nu hette?) till dottern. Funkade utmärkt, men att de skulle se ut som "riktiga pyjamasbyxor" är ju bara nys. De ser ut som det de är, dvs lite större byxblöjor.

    Nu tar dottern Minirin, får se hur det går senare då det är dags för uppehåll.
  6. 3
    Ja, vi hade DryNites pyjama panties (eller vad de nu hette?) till dottern. Funkade utmärkt, men att de skulle se ut som "riktiga pyjamasbyxor" är ju bara nys. De ser ut som det de är, dvs lite större byxblöjor.

    Nu tar dottern Minirin, får se hur det går senare då det är dags för uppehåll.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Olika typer

    Sleep Shorts har en blå "kortbyxa" utanpå blöjan som får den att se ut som ett par shorts. Pyjama Pants är vita med ett motiv beroende på om de är för pojkar eller flickor. Dessa ser mer ut som en byxblöja.
  8. 4
    Olika typer Sleep Shorts har en blå "kortbyxa" utanpå blöjan som får den att se ut som ett par shorts. Pyjama Pants är vita med ett motiv beroende på om de är för pojkar eller flickor. Dessa ser mer ut som en byxblöja.
  9. Calle76
    #5

    Ja, men

    Men, som jag antydde...
    Vi har redan dom nya sleep shortsen, och min son tycker dom e kanon...
    Nu ser det inte så barnsligt ut längre! Hans första kommentar va...
    Bra, nu kan jag ha dom på mig utan att behöva ha byxor över....
    (När han tidigare tagit på sig DryNites så har han alltid dragit över ett par byxor,
    oavsett om han ska sova direkt eller inte...)

    Fast som sagt, min fråga va mer...
    Vad använder Ni andra? Pojke/ Flicka? Ålder?
  10. 5
    Ja, men Men, som jag antydde...
    Vi har redan dom nya sleep shortsen, och min son tycker dom e kanon...
    Nu ser det inte så barnsligt ut längre! Hans första kommentar va...
    Bra, nu kan jag ha dom på mig utan att behöva ha byxor över....
    (När han tidigare tagit på sig DryNites så har han alltid dragit över ett par byxor,
    oavsett om han ska sova direkt eller inte...)

    Fast som sagt, min fråga va mer...
    Vad använder Ni andra? Pojke/ Flicka? Ålder?
  11. Anonym
    #6
    JoJo57's inlägg var ett svar på Nissa's (som skrev att blöjan såg ut som en blöja och inte som en pyjamasbyxa). Kanske var det därför som JoJo57's inlägg inte var svar på din fråga
  12. 6
    JoJo57's inlägg var ett svar på Nissa's (som skrev att blöjan såg ut som en blöja och inte som en pyjamasbyxa). Kanske var det därför som JoJo57's inlägg inte var svar på din fråga
  13. Calle76
    #7

    Sorry!

    Jag kanske skrev ett konstigt svar... Men då ber jag om ursäkt!
  14. 7
    Sorry! Jag kanske skrev ett konstigt svar... Men då ber jag om ursäkt!
  15. Calle76
    #8

    Ingen annan som vill svara?

    Vad kör ni andra med?
  16. 8
    Ingen annan som vill svara? Vad kör ni andra med?
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Kör inte med blöjor mer än om vi åker på semester.
  18. 9
    Kör inte med blöjor mer än om vi åker på semester.
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10
    Son, snart 5, Libero Up & Go storlek 7 XL+. Har provat DryNites en gång då vi missade att köpa nya blöjor, och de var ok, men något stora.
  20. 10
    Son, snart 5, Libero Up & Go storlek 7 XL+. Har provat DryNites en gång då vi missade att köpa nya blöjor, och de var ok, men något stora.

Liknande trådar

  1. DryNites flicka 17-30 kg
    By Nissa in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 09:43
  2. Drynites
    By Cajsa76 in forum Föräldraskap
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 18:08
  3. Drynites
    By anonymt namn in forum Sömn – barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 09:49
  4. DryNites!
    By Himmelsblå in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 18:56
  5. DryNites® Sleep Shorts
    By LottaCa in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 21:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar