Någon som läser KY här?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Någon som läser KY här?

    Min man funderar på Redovisningsekonom i KY-form. Någon som vet om den utbildningen är bra?
    I en värld av illusioner
  2. 1
    Någon som läser KY här? Min man funderar på Redovisningsekonom i KY-form. Någon som vet om den utbildningen är bra?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Går en KY utbildning men inte just den som din man ev ska gå på.

    Jag går vård o omsorg 2 år i växjö
    Jättebra utbildning som de rekomenderar, ky studenter har bra rykte om sig och arbetsgivarna ser positivt på att man gått just en KY utbildning.

    Mycket pga att en tredje del av utbildningen är praktik ute i verkligheten och det lär man sig mycket av.
    Vi får gå på studiebesök, har föreläsare från olika arbetsplatser inom vården osv.

    http://lykke-li.blogspot.com/
  4. 2
    Går en KY utbildning men inte just den som din man ev ska gå på.

    Jag går vård o omsorg 2 år i växjö
    Jättebra utbildning som de rekomenderar, ky studenter har bra rykte om sig och arbetsgivarna ser positivt på att man gått just en KY utbildning.

    Mycket pga att en tredje del av utbildningen är praktik ute i verkligheten och det lär man sig mycket av.
    Vi får gå på studiebesök, har föreläsare från olika arbetsplatser inom vården osv.

    http://lykke-li.blogspot.com/
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Inte jag heller går just denna utbildning som din man tänker på men jag går en KY-utbildning i Systemutveckling, Java.
    Dessa utbildningar är helt fenomenala med all praktik som är helt ovärderliga när det sen är dags att börja arbeta.

    Jag är mycket nöjd.
  6. 3
    Inte jag heller går just denna utbildning som din man tänker på men jag går en KY-utbildning i Systemutveckling, Java.
    Dessa utbildningar är helt fenomenala med all praktik som är helt ovärderliga när det sen är dags att börja arbeta.

    Jag är mycket nöjd.

Liknande trådar

  1. Någon som läser här
    By Astrid in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 22:30
  2. Läser ni någon bok
    By alca in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 00:19
  3. Någon som läser Må Bra?
    By picar in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 11:06
  4. någon som läser på lhs?
    By Malin IGAF in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:31
  5. Någon som läser på LHS???
    By Mamma mamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 14:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar