Hej!
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Hej!

    Hej jag är en sliten osminkad trebarnsmamma med gråa joggingbyxor. Kan någon ge mig sömn i några veckor? ;P

    Är du bebissugen igen? Vill du slippa graviditetshormoner och en smärtsam förlossning? Vill du slippa dom första 3 månaderna och direkt få en bebis som kan hålla nacken uppe?

    Ring Mig! Ringer ni innan helgens slut , slänger jag även med blöjor, välling, kläder och en vagn....samt 2 storebröder


    Skämtåsido....oj vad jag är TRÖTT
  2. 1
    Hej! Hej jag är en sliten osminkad trebarnsmamma med gråa joggingbyxor. Kan någon ge mig sömn i några veckor? ;P

    Är du bebissugen igen? Vill du slippa graviditetshormoner och en smärtsam förlossning? Vill du slippa dom första 3 månaderna och direkt få en bebis som kan hålla nacken uppe?

    Ring Mig! Ringer ni innan helgens slut , slänger jag även med blöjor, välling, kläder och en vagn....samt 2 storebröder


    Skämtåsido....oj vad jag är TRÖTT
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    hahaha

    tack men nej tack
    Jag har en 1½-åring som tycker man ska leka 2 timmar per natt, en ilsken fyraårig ögonttjänerska och en hormonstinn urstark sjuåring som jag kan slänga med i paketet om nån betalar bra
    Skämt å sido här också, för mellan bråk och sömnbrist så är dom ju alldeles alldeles uuuuunderbaaaara

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  4. 2
    hahaha tack men nej tack
    Jag har en 1½-åring som tycker man ska leka 2 timmar per natt, en ilsken fyraårig ögonttjänerska och en hormonstinn urstark sjuåring som jag kan slänga med i paketet om nån betalar bra
    Skämt å sido här också, för mellan bråk och sömnbrist så är dom ju alldeles alldeles uuuuunderbaaaara
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3
    hihi... japp mina är också till salu bland. Även om de är för goa så blir man helt slut ibladn.
    KRam kajsa
  6. 3
    hihi... japp mina är också till salu bland. Även om de är för goa så blir man helt slut ibladn.
    KRam kajsa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar