50-årskalas *ot*
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    50-årskalas *ot*

    Idag skall vi på 50-årskalas hos en halvnära kvinnlig bekant men är i sista minuten.. någon som kan ge tips på present?
    De andra i bekantsskapskretsen skulle skramla ihop till ett green card men vi tyckte att 200 :-/ skalle var för mkt då vi dessutom ska anlita en barnvakt (min dotter förvisso men det är hennes pappa-vecka så då får hon pengar när hon kommer hit o är barnvakt) så vi kan inte lägga ut hur mkt som helst för en kväll..

    Hon har annars inga typiska intressen så det är svårt..

    Kom gärna med ideér
    Bissen med William 16/6 2006 o Jonathan 21/6 2009

    Stora barnen -93 & -95 + bonus -93

    http://bajenfrost.blogspot.com/
  2. 1
    50-årskalas *ot* Idag skall vi på 50-årskalas hos en halvnära kvinnlig bekant men är i sista minuten.. någon som kan ge tips på present?
    De andra i bekantsskapskretsen skulle skramla ihop till ett green card men vi tyckte att 200 :-/ skalle var för mkt då vi dessutom ska anlita en barnvakt (min dotter förvisso men det är hennes pappa-vecka så då får hon pengar när hon kommer hit o är barnvakt) så vi kan inte lägga ut hur mkt som helst för en kväll..

    Hon har annars inga typiska intressen så det är svårt..

    Kom gärna med ideér
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Oj, va svårt. Dom har ju allti i den åldern också.

    Är det för litet med en orkidee i en fin kruka?

    Bor hon i hus eller lägenhet? Om hon bor i hus kanske nåt till trädgården lite småplock sådär med lite olika fröer och nån urna som hon kan odla i eller så.

    Äh, vet inte är skitsvårt att hitta på presenter tycker jag.
    Annisan med oktoberpojkarna William -02 och Rasmus -04 och majflickan Matilda -09

    www.annisan.se/
  4. 2
    Oj, va svårt. Dom har ju allti i den åldern också.

    Är det för litet med en orkidee i en fin kruka?

    Bor hon i hus eller lägenhet? Om hon bor i hus kanske nåt till trädgården lite småplock sådär med lite olika fröer och nån urna som hon kan odla i eller så.

    Äh, vet inte är skitsvårt att hitta på presenter tycker jag.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Hon är värdelös med blommor o frön är inte o tänka på
    Tänkte ge henne "Larz Kristerz" (eller va dom heter) då dans-band för henne e lite "tant-varning" o så sjunger dom om Carina (hon heter så) men det är mest till skoj

    Annars står det helt still när det gäller henne.. Hon bor i lgh o har småprylar ÖVERALLT o DAMM.. -ett städ-set hade vart det ultimata men det ger man ju inte i present
  6. 3
    Hon är värdelös med blommor o frön är inte o tänka på
    Tänkte ge henne "Larz Kristerz" (eller va dom heter) då dans-band för henne e lite "tant-varning" o så sjunger dom om Carina (hon heter så) men det är mest till skoj

    Annars står det helt still när det gäller henne.. Hon bor i lgh o har småprylar ÖVERALLT o DAMM.. -ett städ-set hade vart det ultimata men det ger man ju inte i present
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Kanske nåt med ljus/ljusstakar, sånt brukar alltid gå hem. Inget man behöver vattna iaf
  8. 4
    Kanske nåt med ljus/ljusstakar, sånt brukar alltid gå hem. Inget man behöver vattna iaf
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5

    Det blev champange

    Det blev champange, cd, badsalt/kulor, enkel blomma som las i en SNYGG korg (som man verkligen kan ha till annat).. Klädde den med cellofan o roset.. jättesnyggt o det blev inte så billigt

    Dock så glömde vi kortet så jag fick skriva på ett kaffefilter o la dit när vi hade kommit dit, allt skulle ställas på ett bord o det kan ju vara bra att skriva "avsändaren" då det var så mkt presenter.. *hahahaha*
    Bissen med William 16/6 2006 o Jonathan 21/6 2009

    Stora barnen -93 & -95 + bonus -93

    http://bajenfrost.blogspot.com/
  10. 5
    Det blev champange Det blev champange, cd, badsalt/kulor, enkel blomma som las i en SNYGG korg (som man verkligen kan ha till annat).. Klädde den med cellofan o roset.. jättesnyggt o det blev inte så billigt

    Dock så glömde vi kortet så jag fick skriva på ett kaffefilter o la dit när vi hade kommit dit, allt skulle ställas på ett bord o det kan ju vara bra att skriva "avsändaren" då det var så mkt presenter.. *hahahaha*
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Låter som världens lyxigaste present ju! Jag hade mer än gärna mottagit den
  12. 6
    Låter som världens lyxigaste present ju! Jag hade mer än gärna mottagit den
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7
    Ja med.. Min man är jätteduktig på att ge ANDRA presenter, själv får jag drömma om champange o bad Fast ska nog införskaffa en som man kan nyttja när hösten faller på
  14. 7
    Ja med.. Min man är jätteduktig på att ge ANDRA presenter, själv får jag drömma om champange o bad Fast ska nog införskaffa en som man kan nyttja när hösten faller på

Liknande trådar

  1. 1 årskalas
    By Västeråsmamman in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 15:04
  2. 3-årskalas mm
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 22:58
  3. 4-årskalas OT
    By Hoppsan in forum _0507 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 07:11
  4. 25 & 45 årskalas
    By Annica m 4kidz in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 18:49
  5. 25 & 45 årskalas
    By Annica m 4kidz in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 05:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar